Part.10. (szept.22.péntek)✅

5.2K 267 40
                                    

A mai nap nagyon jól keltem, frissnek és üdének éreztem magam. Madarak gyönyörűén énekeltek.

Na jó is lenne, ha ez a nap is így kezdődne, de nem.

Reggel arra ébredtem, hogy vagy 2 ember rámugrott, és vajon kik voltak azok?

Hanna meg Dávid

Az ajtóból pedig Petra figyelte az eseményeket.

-Baszódjatok meg mindketten, mindjárt széttöritek minden csontomat - erre szerencsémre Hanna már nem tartózkodott az ágyamon.

-Dávid, utoljára mondom, ha nem mászol le rólam, akkor megígérem soha nem lehet gyereked, tudod amit én megígérek azt mindig meg is teszem - kezdtem el vigyorogni.

Na Dávid ettől már megijedt ezért inkább, kiszaladt a szobából.

Egyszer kiskorunkban nem akarta nekem odaadni a tv távirányítóját, és én erre megfenyegtem, hogy levágok a hajából, ha nem nézhetem Az Én Kicsi Póninkat.
Ő persze tovább nézett valamilyen hülye kocsis mesét.
Én kimentem a konyhába, a fiókból elővettem egy ollót, lassan odasétáltam Dávid háta mögé, és levágtam legalább a haja felét.
Persze Dávid ennek nagyon nem örült, elkezdett hisztizni a szüleinknek, hogy én levágtam a haját.
A szülők ezen egy jót nevettek, de azért kaptam egy kis büntit, és persze sokáig nem adták a kezembe az ollót.
De ekkor Dávid megtanulta, hogy én mindig ha valakit megfenyegetek, azt be is tartom.

-Ez mi volt? - kérdezte Hanna arra utalva, hogy Dávid hirtelen kiszaladt a szobából.

Elmeséltem nekik is ezt a kis történetet.

-Uram atyám, ez most komoly? - kérdezte Petra, miközben majd megfulladt a nevetéstől.

-Ja, de most kérlek menjetek ki, mert oké, hogy már ti fel vagytok öltözve de én még csak egy pizsiben vagyok - mutattam végig magamon, erre ők is kimentek a szobámból.

Gyorsan megmostam a fogamat és az arcomat.

Ezt a ruhát vettem fel:

És így készítettem el a hajamat:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És így készítettem el a hajamat:

Felkaptam a sportáskámat és a hálózsákomat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felkaptam a sportáskámat és a hálózsákomat.
Felvettem az adidas cipőmet és egy bézs színű dzsekit.

...............14 órakor...............

Végre vége van a tanításnak.
Már mindjárt itt vannak a mi termünkben a tesi szakosok, már nagyon meg akarom ismerni őket.

-Na gyerekek! Mindenki maradjon csöndben, mert jönnek a testnevelés szakosok, mi itt hagyunk titeket velük - mondta az ofőnk a másik osztály osztályfőnökével az oldalán, vagyis István bácsival. (Pista bááá szerk.😂)

Mikor belépett az ajtón a többi diák, nem nagyon foglalkoztam velük, inkább a telefonomat bújtam.

De hirtelen valaki átölelt hátulról, és ezt súgta a fülembe:

-Mi az Emma? Már nem is köszönsz nekem? - kérdezte.

Persze rögtön felismertem a hang tulajdonosát, ezért megfordultam és megöleltem Domit.

-Domi, nem is mondtad, hogy ebbe a suliba jársz!

-Hát, te sem - igaza volt.

-Khm - hallatszott mellőlünk.

-Sziasztok - köszönt nekünk Hanna.

-Én Hanna vagyok Emma legjobb barátnője, és ha kérdezhetem te ki vagy és honnan ismered Emmát? - nézett eléggé furcsán Hanna Domira.

-Hello, én Domi vagyok, Emma szomszédja, örülök, hogy megismerhettelek.

-Jaa, szint úgy. Egy kicsit elrabolhatom Emmát?

-Persze, nyugodtan - válaszolt Domi és azzal elrángatott.

-Ugye milyen helyes szomszédjaim vannak? - mondtam.

-Ja, de hogy érted, hogy vannak?

-Áh...

-Neked bejön Domi meg Kristóf is?! - kérdezte.

-Talán...

Na hello mindenkinek, itt is van az új rész, ha teszett vote- olj és kommentelj.

Nektek ki?
Domi v. Kristóf

Mindenkinek további szép napooot!
Sziasztoook!!! 😊😙❤❤

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now