Ez a nap eléggé sűrű volt. Reggel suli előtt még el kellett menni a gipszet levetetni, a 2. órában volt az október 6.-i ünnepség, 4 órától pedig a gólyabál.
Hannával a ruhánkat már szerencsére tegnap megvettük. Szerintem baromi jól néz ki mind a kettő. Már nagyon várom, hogy felvehessem a sajátomat!
Reggel már 5-kor fent voltam, hogy 6 órakor, mikor jön értem apa, teljes mértékben kész legyek.
Képzeljétek már fél 6-ra elkészültem, ezért telóztam egy kicsit. Fogalam sincs, hogy ezt hogy csináltam.
A megbeszélt időpontra apa is megérkezett.
Szerencsénkre nem csengetett, ezért Dávid nem kellt fel, így nem kellett hallanunk a hisztijét, hogy milyen álmos meg ilyesmik.A korházban minden rendben ment.
Azt mondták, hogy azért vigyázzak a karomra, ne nagyon erőltessem meg, és nem kell még egy jó ideig tesiznem sem.Elég sokat kellett várnunk, hogy sorra kerüljünk, ezért pont az ünnepség kezdetére értem be.
A 9.-esek közül a töri/magyar tagozatosok adták elő a műsort.
Csak a szokásos volt benne...eléggé unalmas volt...Még volt egy ofőnk, és utána már mehettünk is haza.
Hanna átjött hozzánk, hogy együtt tudjunk majd készülődni, meg amúgy is már minden cuccot áthoztunk tegnap hozzám.
Ebédre rendeltünk pizzát, mert főzni nem nagyon volt kedvünk.
Amúgy ugye ti is irmeritek a Halloween ünnepét? Magyarországon ezt az nem nagyon szoktuk ünnepelni...bevallom az én családom se, de ez évben Alex fog tartani egy Halloween stílusú házibulit, amire persze mindannyian hivatalosak vagyunk.
Már tervezgetem, hogy milyen sminkem lesz, meg egyébként elég sok ember megkért, hogy készítsem majd el az álarcát.
És a modellcégtől is telefonáltak, hogy lesz majd jövőhéten egy Halloween-es fotózás.Amint sikeresen megebédeltünk elindultunk mind a hárman fürödni éa hajat mosni.
Csak 2 fürdőszoba van, ezért Dávidnak még várni kellett egy kicsit.Fehérneműben és egy túlméretezett felsőben járkáltunk mindketten Hanmával, és amint észrevettem ez Dávidnak eléggé tetszett. Nem magamról beszélek, hanem Hannáról... Nem kicsit bámulta meg. De Dávid és Petra nem együtt vannak?! Egyébként mostanában nem is látom Petrát. Talán már szakítottak?
-Dávid, miért stírölöd ennyire Hannát, te nem Petrával vagy amúgy együt? - súgtam oda neki.
-Hát ami azt illeti, már szétmentünk. Nagyon szép lány, meg minden, de mindketten bevallottuk, hogy nem nagyon tudunk egymásra szerelemből tekinteni...inkább haverok maradtunk. És amikor ez a beszélgetés megtörtént Hanna is otthon volt, és szerintem nem számított arra, hogy mi a nappaliban ülünk, és lejött a földszintre csak fehérneműben. Eddig nem is vettem észre milyen gyönyörű, de mostmár nagyon is látom, és fhúúúú - mondott el mindent.
-Hát...rendben Dávid, nem annyira örülök, hogy felfigyeltél a legjobb barátnőmre is, mert ha megbántanád már nem jönne át hozzánk, de nekem inkább mindegy.
-Figyelj Emma, én nagyon imádlak téged, ezért nem akarok kicseszni veled. Tudod jól, hogy nekem soha nem voltak olyan hosszú kapcsolataim, ezért nyugi, nem fogok összejönni Hannával.
De azért azt belátom, hogy baromi jó teste van - vigyorgott.-Fiúk...ch.. - forgattam meg a szememet.
Néztünk még egy kis TV-t és olyan 3-4 óra körül visszafoglaltuk a fürdőszobát.
YOU ARE READING
Itt A Gimi!?✅ Befejezett
Teen FictionTudjátok milyen amikor elkezded a gimiben az első évedet? Új emberekkel ismerkedsz meg, akikkel lehet, hogy barátságot kötsz, de az is megeshet, hogy ellenségek lesztek. Új élményekkel gazdagodhatsz az évek során. Én olyan dolgokat értem el, éltem...