Part.7. (szept. 16. szombat)✅

6.1K 266 7
                                    

Ezen a héten nagy bánatomra lebetegedtem, ezért még nem tudtam menni fotózásokra. De ma már mehetek
Otthon olyan unalmas volt egyedül.
De azért a héten párszor átjött Hanna, hogy elhozza nekem a leckét, és hogy egy kicsit beszélgessünk.

Ma reggel, olyan 9 körül keltem, mikor megláttam a telómon az értesítéseket tátva maradt a szám

165 ismerősnek jelölés facebook-on
34 messenger üzenet
23 sms
Instán meg több, mint 1000 követőm lett. Igaz előtte is volt jó pár követőm, hisz néha postoltan a rajzaimról is, és volt olyan ember akinek tetszett is.

A nagy csodálkozásom közepette megcsörrent a telefonom, Hanna volt az.

Telefon beszélgetés:

Hanna: Szia csajszi, hogy vagy?
Emma: Hanna, el mondtátok valakinek, hogy kötöttem egy szerződést?
Hanna: Hát igen... Baj?
Emma: Nem, de mikor felkeltem egy csomó értesítés várt a telómon, üzenetek, sms-ek
Jajj Hanna bocsi, de mennem kell mert nemsokára kezdődik az első fotózásom
Hanna: Okés de majd még találkozunk és beszélünk, szia.

És azzal le is tette a telefont.

1 óra alatt elkészültem, és már indultunk is Dáviddal a fotózás helyszínére.
Dávid kirakott, az épület előtt, ő meg elment Petráékhoz.

- Oh, szia Emma - köszönt Gabi.
-Szia Gabi
- Na Emma, neked most csak annyit kellene csinálnod, hogy bemész abba a szobába és ott lesznek emberek akik kiválasztják a megfelelő ruhát neked, és elkészítik a hajadat meg ilyesmik
-Rendben, akkar én megyek is.

A szobában volt bent két lány, nagyon aranyosak voltak.
Kitti választott nekem egy fekete csíkos, egyszerű, sportos ruhát:

Iza, a másik lány, pedig felfogta a halyamat és lágy hullámokat tett bele

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iza, a másik lány, pedig felfogta a halyamat és lágy hullámokat tett bele.
Készen is álltam a fotózásra.

Mikor megérkeztem a helyszínre, eléggé meglepődtem azon, ami ott várt.

- Ákos. Te meg mit keresel itt?
-Jaj, szia Emma.
Hát, én ilyen fotós vagyok
- Hát Ákos azt veszem észre, de miért nem mondtad el senkinek?
-Egy idő után úgy is megtudtad volna.
-De amúgy mióta vagy fotós?
- Kiskoromban nagyon megtetszett ez a szakma, de nem csak ezt a munkát akartam végezni, ezért kb. 7 éves koromban kaptam meg az első jobb fajta fényképező gépemet és azóta ez a hobbim.

- Na srácok, nagyon örülök, hogy jól elbeszélgettek, de azért most már kezdjük el munkát - szólt bele a beszélgetésünkbe Gabi.

3 órával később

Nagyon jó volt a fotózás, szuperül éreztem magam, az ebéd amit kaptunk az is nagyon finom volt.
Megbeszéltük Ákossal, hogy ha végeztem, kint megvárom és együtt elmegyünk a Mekibe.

- Na Emma, itt is vagyok, mehetünk?
-Persze

Ákos gyorsan hívott is egy taxit, és a kedvenc kajáldánk felé vettük az irányt.

-Na Emma mit kérsz? - kérdezte.
-Egy sajtburger, nagy üditő, és egy közepes sültkrumpli.
-Amit, ő mondott, ebből lesz két adag-mondta az eladónak, miközben rám mutatott.
Már nyújtottam volna a pénzt, de Ákos gyorsabb volt.

-Hé, én ki akartam volna fizetni a saját részemet.
-Hát, akkor most nem fogod - nyújtotta ki rám a nyelvét
- Majd vissza fogom adni.
- Emma, nem kell visszaadnod, vedd úgy, hogy ez egy elismerés a mai munkádért.
-Hát oké

Miután a megettük a kajánkat, elmentünk egy kicsit sétálni a városban.

6 körül mindketten hívtunk egy taxit, elbúcsúztunk egymástól és hazafele vettük az irányt.

Otthon egy beszámolót tartottam Dávidnak a mai napról. Mutattam neki pár képet is rólam, amelyek a fotózáson készültek.

Azt mondta, hogy nagyon ügyes vagyok, és hogy én vagyok a világ legszebb kishuga.

8 körül felmentem a szobámba.
Kb. 10-ig a leptopomat bújtam, viszzaírtam az üzenetekre amelyeket kaptam. Kiraktam pár képett instára és facebook-ra. Nagyon sok like és komment jött a fotókra.

10 után elmentem egy kelles fürdőt venni.

Fél óra után kiszálltam a kádamból, felvettem a pizsimet és elmentem aludni.

Tudom, tudom emberek, elég sok ideje nem raktam fel részt és ez a rész is elég lapos lett.😣😟
De azért remélem, hogy tetszik!!
Na sziasztooook!! 😙❤❤

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now