Ne sajnáljátok a hosszabb kommenteket! ;)
Hétfőn átmentem Domiéktól elhozni a kiskutyust, de sajnos ezt még nem tehettem meg.
Nagyon rá van akaszkodva az anyjára, ezért még nem vihettem el. Körülbelül november közepén lehet hivatalosan is a miénk.
Ma fotózásra megyek. És azt mondta Gabi, hogy ha jól fognak sikerülni a jelmezes képek, akkor lehetséges az is, hogy be fog kerülni egy magazin címlapjára.
Ez az újság tele lesz Halloween-i jelmez ötletekkel.8 órára értem be a céghez. A lányok már a bejárat előtt vártak, és amint beléptem rögtön elrángattak elkészíteni a sminkemet.
Ez egy eléggé hosszadalmas munka volt... 10 órára végeztünk, de szerintem megérte:Egyébként a kontak lencsét elég nehéz volt betenni...majdnem kiszúrtam a szemeimet.
Tökéletesre akarták, ezért vagy 3-szor újra kellett kezdeniük. De ez tényleg szuper lett.
Amikor majd tényleg lesz Halloween majd talán megkérem őket, hogy jöjjenek el hozzám és segítsenek majd megcsinálni az osztálytársaim sminkét.
Utána átvittek egy másik szobába, ahol odaadták a kezembe a hozzá való ruhát is.
Gyorsan felkaptam magamra és már indultam is a fotó stúdióba.Már a kamera mögött várakozott Ákos:
-Szia Emma, szuper lett a sminked!
-A lányok érdeme- mutattam a mögöttem álló két lányra.
Lassan elkezdtük a fotózást is. Ez is eléggé hosszúra sikeredett, mert Ákos is tökéletes képeket akart készíteni, amik sikerültek is.
Komolyan mondom még én is megijedtem saját magamtól.
A fotózás után gyorsan kiszaladtam a pékségbe, ami amúgy az épület mellett van. Sajnos elfelejtettem, hogy rajtam maradt a smink és a ruha, és közben szembe jött velem egy anyuka a kisfiával:
-Anya, mi van annak a lánynak az arcán?- kérdezte a kisfiú az anyukáját.
Az anya rám nézett, egy ijedt arcot vágott és visszafordult a gyerekéhez:
-Uram Atyám! Ne nézz oda Sanyika, rosszat fogsz álmodni! - mondta a nő, és gyorsan elhúzta a fiát.
De azért a kisfiú, vagyis Sanyikaaaaaaaaaa, visszanézett és egy nagy mosollyal az arcán odaintegetett nekem, én meg viszonoztam persze.Mikor beléptem a pékségbe, a pultnál álló körülbelül 18 éves fiú elkezdett nevetni:
-Menő a sminked, honnan jöttél? Megszöktél a Horror Cirkuszból? -folytatta a röhögést.
-Te meg az elmegyógyintézetből?- vágtam vissza.
-Szép volt- ismerte el a győzelmemet.
-Kösz, de amúgy csak a mellettetek lévő épületből jöttem ki, ahol fotózásom volt.
-Modell vagy? Hány éves vagy? -kérdezte.
-15, na de most már megyek, mert még le kell mosnom az arcomról a sminket, ami persze nem lesz egy könnyű dolog- adtam oda neki a pénzt, a két pékáruért.
-Oké, akkor szia- köszönt el.
-Szia
Visszasiettem a lányokhoz akiknek nagy nehezen, de sikerült leszedniük az arcomról a sminket, és még készítettek egy alap sminket is nekem.
Gyorsan felöltöztem és már indultam is haza busszal.
Kárpótlás a tegnapi rövidebb részért! ;)
Remélem tetszett, ha igen tudod mi a dolgod, és kérlek titeket, hogy írjatok egy kicsit hosszabb kommenteket, amiben kifejtitek a véleményeteket a könyvről. :)
YOU ARE READING
Itt A Gimi!?✅ Befejezett
Teen FictionTudjátok milyen amikor elkezded a gimiben az első évedet? Új emberekkel ismerkedsz meg, akikkel lehet, hogy barátságot kötsz, de az is megeshet, hogy ellenségek lesztek. Új élményekkel gazdagodhatsz az évek során. Én olyan dolgokat értem el, éltem...