Utóbbi hetekben nem történt semmi érdekes, csak kihúztok az "angyalkákat". Tudjátok, amikor megajándékozzuk egymást valamilyen ajándékkal. Múlthét pénteken és most kedden kell majd az ajikat hozni. Én Ricsit húztam. Pár embernek volt szülinapja, névnapja és azokat persze megünnepeltük, vagy legalább hoztunk annak az embernek egy ajándékot. Jajj, és a Mikulást el ne felejtsük! Kaptam jó sok finom csokit. Domival jól megvagyunk együtt, eddig nem történt semmi komplikáció a kapcsolatunkban szerencsére.
Egyre hidegebb van és ezt ma tapasztalhattuk is.
A mai öltözékem egy szakadt farmer és egy rövid ujjú felső volt, de mikor hatalmas lendülettel kitártam az ajtót, ugyanolyan gyorsan zártam is be, és szaladtam fel a szobámba átvenni a ruhámat. A választásom egy hosszú vörös farmer nadrág, hozzá egy hosszú ujjú krém színű kötött felsőre esett.
A polc tetejéről elővettem a fekete, bojtos sapkámat, és a bézs színű meleg sálamat.
Lent felvettem a kabátomat és a többi ruhadarabot, és már indultam is el a suli felé.
Útközben Domi is utolért, és végül együtt léptünk be az iskola ajtaján.
Az első órát megzavarta a rádió hangja, amiben az igazgatónk beszél hozzánk:
Örüljetek gyerekek, mert ezen a héten alig lesz tanítás, mert ezen a maradék három napon feladatokat kell majd megoldanotok Mikulással és a Karácsonnyal kapcsolatban, ezért most minden tanár menjen az osztályába a feladatlapokkal és adják oda a gyereknek.
Köszönöm a figyelmet és jó szórakozást!-Ezaaaaaz - kiáltott fel az egész osztály, mikor elhallgatott a rádió.
-Remélem gyerekek hallottátok, amit az igazgató mondott - lépett be az osztályba az ofő - Emma, rád bízom a mai feladatlapokat. Sok sikert, és próbáljatok meg nyerni. - és azzal ki is ment a teremből.
-Na nézzük csak - kezdtem el tanulmányozni a lapokat. - Első feladat. Egy kvízet kell kitöltenetek. A kérdések - olvastam fel - Első kérdés. Mit ünnepelünk igazából karácsonykor?
a; Semmit. Csak megajándékozzuk egymást és ennyi.
b; Jézus Krisztus születését.
c; Egyéb:..............................................................- A b; a helyes megoldás - vágta rá rögtön Domi.
Furcsálltuk, hogy rögtön így rávágta a választ.- Mi az? Mi ebben a furcsa, hogy tudom? Hívő családban nevelkedtem, azért elég furcsa lenne ha nem tudnám.
-Nem is tudtam, hogy te is hiszel Istenben - mondtam. -Amúgy én is hiszek benne - mondtam. - na de jöjjön is a következő kérdés. Mi annak az embernek az igazi neve, akinek az ünnepét december 6.-án ünnepeltük?
a; Szent Miklós
b; Mikulás
c; Hóapó-Szent Miklós - vágtuk rá, kivéve Marci.
-Nem Mikulás?! - csodálkozott.
-Marcikám, sajnálom de muszáj megtudnod az igazat. - kezdte el Máté - a Mikulás nem létezik.
-Nem! Hazudtok! - és elment duzzogni az egyik sarokba. Komolyan mondom ez a gyerek nem százas.
-Na hagyjuk ezt a kölyköt, inkább folytassuk - mondta Patrik.
-Oké - kezdtem el felolvasni a következő kérdést.
Egyébként miközben csináltuk a feladatokat bejött hozzánk egy tanár is, aki felügyelte azt amit csinálunk.
Megválaszoltuk az összes kérdést, kiegészítettünk két karácsonyos verset, sorrendbe raktunk és Mikulásos vers sorait. Már csak egy feladat volt hátra:
-Gyűjtsetek 5 perc alatt 5 klasszikus karácsonyi dal címét, az internet segítsége nélkül! A felügyelő tanár fogja mérni az időt. Amint elolvastátok a feladatot elindul a stopper, vagyis most! - olvastam fel. - Valakinek ötlete?
Már eltelt egy fél perc, mire Márk hirtelen felkiáltott:
-Last Christmas - És már körmöltem is le a betűket.
-White Christmas - szólalt meg Tomi.
-All I Want For Christmas Is You - mondta a következőt Dalma.
-Let It Snow - jött a következő cím Alextől.
-Gyerünk gyerekek, már csak fél perc! - fegyelmeztetett az időre a tanár.
-Jingle bells - és amint kimondta ezt a két szót Ákos, én rögtön elkezdtem írni. Pont az utolsó pillanatban lettünk kész.
Utána odaadtuk a felügyelőtanárnak a feladatlapokat, aki elvitte az igazgatóhoz.
Örültünk, hogy minden feladatod meg tudtunk csinálni.
Itt van az új rész!
Ne felejts el magad után valamilyen nyomot hagyni!
YOU ARE READING
Itt A Gimi!?✅ Befejezett
Teen FictionTudjátok milyen amikor elkezded a gimiben az első évedet? Új emberekkel ismerkedsz meg, akikkel lehet, hogy barátságot kötsz, de az is megeshet, hogy ellenségek lesztek. Új élményekkel gazdagodhatsz az évek során. Én olyan dolgokat értem el, éltem...