Szombat
Tegnap nagyon jól megismertem Hannát, miután beszéltem Ricsivel alvás előtt még ráírtam Hannára, hogy nem-e lenne kedve nálunk aludni, ebbe persze beleegyezett,(ez egy nagyon jó barátság kezdete szerintem 😁) ezért egész délelőtt takarítok, hogy eltűntessem a rumlit.
-Hugicám, mi bajod van, hogy takarítassz? - hülyéskedett Dávid.
-Ma itt alszik Hanna, az osztálytársad Petra tesója.
-Jah, ok, nyugodtan...-Amúgy Dávid, tettél már valamit azért, hogy összejöjjetek Petrával?
-Hát, nem nagyon.
-Akkor ma elhívod randira
-De
-Nincs semmi DE, add ide a telefonod.
-Jó, tessék itt van.Telefon beszélgetés:
Petra: Szia Dávid! Mit szeretnél?
Én: Szia Petra, nem Dávid vagyok, hanem Emma, Dávid tesója csak azért hívtalak, mert tudod Dávid milyen beszari és nem meri megkérdezni, hogy elmennél e vele egy randira, ezért én a kezembe vettem a dolgot és megkérdezem tőled. Na mit szólnál hozzá?
Petra: Hát ez meglepett, de persze szívesen elmegyek vele randira!
Én: Na akkor szia, ja és ez a randi ma lenne, 3-ra megy érted és mond meg tesódnak, hogy akkorra legyen nálam.
Petra: Oké, átadom és köszi :)
Én: Ó, nincs mit!
Szia!
Petra: Szia-Na, mi volt? - kérdezte izgatottan Dávid.
-Ma 3 órára mész érte és elviszed valahova randizni.-Ahj, Emma te vagy a világ legjobb hugicája - ezzel magához húzott és majd kiszorította belőlem az életet.
-Ó, Dávid mondj olyat amit nem tudok
-De egoista itt valaki-Kussba legyél Dávid, mert még lemondhatom a randitokat!
-Nyugi hugi! Tudod, hogy szeretlek!
-Tudom(hihi)2 órakkor
-Dávid, ugye már elkezdtél készülődni?
-Nem nagyon. Még csak 2 óra. Van még 1 órám.
-Uram Atyám! Dávid, az nagyon kevés idő! Még le kell zuhanyoznod, mert tiszta izzadság vagy és utána meg kell csinálni a hajadat és még a ruhád sincs kiválasztva.
-Talán igazad van, de miért izgulsz ennyire?
-Hát, lehet hogy a jövőbeli "sógornőmmel" fogsz randizni és nem akarom, hogy elszúrd.
-Köszi
-Na Dávid, de most spuri zuhanyozni én addig keresek valami ruhát neked-Hugi, te vagy a legjobb - és megint majdnem megölt az ölelésével.
-Dávid, ezt mindketten tudjuk - megint úgy viselkedtem, mint egy egoista3:00
Dávid már elment Petráért és ebben a pillanatban megszólalt a csengő.
Kinyitottam az ajtót, Hanna ált előttem.
YOU ARE READING
Itt A Gimi!?✅ Befejezett
Teen FictionTudjátok milyen amikor elkezded a gimiben az első évedet? Új emberekkel ismerkedsz meg, akikkel lehet, hogy barátságot kötsz, de az is megeshet, hogy ellenségek lesztek. Új élményekkel gazdagodhatsz az évek során. Én olyan dolgokat értem el, éltem...