Különkiadás (Part.16)✅

4.5K 227 9
                                    

Ebben a részben visszatekinthetünk Emma múltjába, de inkább kezdem is a részt és ott majd mindent megtudtok!

-Anya, anya! Mikor indulunk Angiékhoz? - kérdeztem anyukámat.

-Mondtam már Emma, hogy öltözz fel, és már indulhatunk is a repülőhöz

-Okés

A repülőn

Mikor felszálltunk a repülőre elszállt minden bátorságom.

Bevallom nagyon féltem.

Mikor a helyünkre értünk, én gyorsan leültem és vártam, hogy felszállhassunk.

Emelkedés közben végig apu kezét szorongattam, de mire már a felhők között jártunk lenyugodtam és élveztem a kilátást.

Időugrás

Szerencsésen landolt a gép.

Elég jó volt repülőn ülni, de azért nem szeretném, hogy mindennapossá váljon.

A bejárat előtt Angi, Tibi a férje, Zsolti a 12 éves fia és Anna a 14 éves lánya várt minket.

-Sziasztok - ugrottam Angi nyakába.

-Szia picur, hogy telt az utazás? - borzolta össze a hajamat Tibi.

-Nagyon jó volt!

Szépen lassan elindultunk a házuk felé.

Két kocsit hoztak, hogy mindenki kényelmesen elférjen.

Én Angival, anyával és Annával voltam egy autóban.

Olyan 20 perc alatt már a házuk előtt voltunk.

Hasonló nagyságú volt, mint a mi házunk, lehet, hogy még egy kicsivel nagyobb is.

Hatalmas kerttel, melyben van egy medence, egy focipálya, egy óriási fűzfa, tujafák, egy nagy fenyőfa, és szebbnél szebb színes virágok.

Házuk két emeletes és kívülről fehéres színű.

Na emberek - kezdett be a beszédbe Angi - a gyerekeknek a szobálya a 2. emeleten van, ott van Emmának is egy külön szoba amit az ő ízlése szerint díszitettük. Ott van még egy kisebb nappali, tv-vel és különféle játékokkal. Két fürdőszoba található azon az emeleten.
Kira és a Botond szobája(szüleim) az 1. emelet van ugyanolyan dolgok vannak ott mint a gyerekekén.
A miénk pedig a földszinten.
Ha kértek valamit szóljatok vagy nyugodtan szolgáljátok ki magatokat!
Érezzétek magatokat otthon! - fejezte be Angi.

-Anyu, átmehetek focizni Yoon-gi hoz? - kérdezte Zsolti az anyukáját.

-Persze - és azzal el is szaladt.

-Hé picur, nem megyünk ki napozni? - kérdezte Anna.

-Mehetünk, csak átveszem a fürdőruhámat.

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now