Part.32.(Nov.10.péntek)

2.8K 163 17
                                    

Egész héten otthon voltam. Megettem négy üveg nutellát, három tábla csokit, kettő vödör fagyit, és elhasználtam vagy négy darab százas papírzsepit.
Minden nap áthozta Hanna a házikat.

És mi van Domival? Ő is itt van minden nap a ház előtt, de nem engedem be.
Messengeren le van tiltva, az SMS-eit pedig figyelmen kívűl hagyom.

De ma 3 óra körül berontott az egész osztály a ház ajtaján. (Persze Domit most se engettem be, ezért ő kint maradt a lépcsőn.

Amikor beléptek a többiek elszörnyűlve néztek rám.

-Csajszi! Ez így nem állapot! Rendbe kell szedni magadat! - parancsolt rám Ricsi.

- Renben...

-Ez a beszéd! Na most menyj el készülődni a lányokkal, mi fiúk meg készítünk valami kaját, és választunk neked egy ruhát - mondta Ákos.

-Öm...milyen ruhát? - kérdeztem.

-Megyünk bulizniiii! - kiáltott fel Marci, és elkezdett a házban körbe-körbe szaladgálni. Nem ép ez a gyerek

-Na lányok, induljatok - szólt ránk Roli
Nem olvastátok el, igen, Roli. Mostanában kezd kiszakadni az antiszoc életbódból és elkezdett velünk is lógni.

A lányok betoltak a fürdőbe, mondván, hogy zuhányozzak meg és mossam ki a hajamat minnél hamarabb.

Mikor készen lettek barontottak hozzám, és elkezdték a sminkemet meg a hajamat.
Végeredmény:

 Végeredmény:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor beléptem a szobámba, reménykedtem, hogy a fiúkba szorult azért egy kis ízlés a ruhaválasztás terén

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mikor beléptem a szobámba, reménykedtem, hogy a fiúkba szorult azért egy kis ízlés a ruhaválasztás terén. Szerencsém is volt, hogy Patrik is itt tartózkodott a köreinkben, mert igazából ő választotta ki a legjobbat.

 Szerencsém is volt, hogy Patrik is itt tartózkodott a köreinkben, mert igazából ő választotta ki a legjobbat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor a lépcsőhö értem megcsapott a kajaillat.
A konyhában egy sürgő-forgó Máté, Teó és Ricsi, akik éppen a mirelit pizzákat sütötték.

Az asztalnál meg ott ült Ő.

-Te meg mi a szart keresel itt? - idegeskedtem.

-Csak meg szeretném veled beszélni a történteket!

-Nem kell itt semmi megbeszélni! Láttam mindent a két szememmel

-De nem az volt az igazság!

-Akkor mi a fasz? Hm?! Figyelj most megesszük a pizzát, nem szólsz hozzám, és elindulunk a buliba ahol szintén béken hagysz. Rendben?

-Rendben - mondta suttogva.

A pizzát nem tudtam úgy élvezni, mint máskor, mert ott volt Ő. Ő akit mindennél jobban szeretek és akit éppen most mindennél jobban utálok is (de ezért lehet, hogy Dominikát jobban).
6 körül elindultunk a buliba. Csak pár saroknyira volt tőlünk.
Én elöl mentem a lányokkal, Domi pedig hátül kullogott Kevin mellett.

A buli egészen jól ment, de egyszer csak leállt a zene és megszólalt egy ismerős hang.

-Emma, ezt a dalt neked küldöm! Hidd el, hogy nagyon szeretlek!

Elkezdte énekelni
Shawn Mendes: Mercy című számat.
Tudta, hogy az a kedvencem.

Mikor a dal véget ért, én kiszaladtam az épületből, Domi meg persze utánam.

-Mi bajod van? - ölelt át hátúlról, hogy ne menyjek el.

-Hagyj békén....

Na most szivatlak titeket egy kicsit!
Muhahaha
Am ha tetszett a rész tudod mi a dolgod! 😉😉😉

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now