Part.22.(Okt.01.vasárnap)✅

3.8K 201 3
                                    


Ezek után megkajáltunk. Mindenki dicsérte a főztünket. Komolyan mondom, szerintem szakácsnak is elmehetnénk!

Később leültünk megnézni egy filmet, szerencsére nem volt horror, ezért sokat röhögtünk rajta. A film közepe felé Hanna és Kevin kimentek EGYÜTT a konyhába "vizet inni", na perszeee, és szerintük ezt én el is hiszem?! Akkor nem ismernek elég jól.

Óvatosan követtem őket, úgy hogy véletlenül se vegyenek észre. A beszélgetésből nem hallottam semmit, de a végén láttam egy hosszúcska csókot. Amint befejezték, én rögtön előbújtam a rejtekhelyemről és a két turbékoló barátom nyakába ugrottam.

-ÁÁÁ, tudtam, tudtam, tudtaaam! Olyan cukik vagytok már mooost! - a kiabálásomra mindenki kijött hozzánk.

-Mi történt? - kérdezte Teó.

-Ez meg ez - mutattam az ifjú párra - puszi puszi és lávcsi lávcsi - mutattam egy szívet.

-Bocs, de én ezt nem értem, valaki elmagyarázná? - kérdezte Balázs.

-Hanna és Kevin csókolóztak, és szeretik egymást - magyarázta el Bella.

-ÓÓÓÓÓ - esett le a fiúknak.

-Sok boldogságot! - kiabálta be Marci.

-Heeeej - ujjongtunk.

Hanna meg füléig elpirult.

Sajnos már nem lehettek tovább a srácok, mert ugye holnap iskola, de azért Domi azt mondta, hogy itt marad nálunk, és velem alszik.

-Gyere Domi, nézzünk valami tv-t, és zabáljuk fel a maradék chips-et.

-Megyeeek

A tv-ben a Spongyabobot kezdtük el nézni, nagyon élvezetes volt.

-Domi, szerinted kik fognak nyerni? A cápák vagy a szépiák? - kérdeztem.

-A cápák, azok sokkal menőbbek, a szépiák meg úgy táncolnak, mintha be lennének drogozva.

-Szerintem meg a szépiák, nekik jobb a ritmusérzékük

-Akkor is a cápák jobbak - kezdett bele a vitába Domi.

-A szépiák - folytattam.

-Cápák

-Szépiák

-Cápák

-Szépiák

-Cápák

-Na jó, ebből elég, szerintem kérdezzük meg a többieket - mondtam.

-Jó ötlet - helyeselt Domi.

Írtunk is az osztály csoportba:

Emma: Szerintetek kik a jobbak? A szépiák vagy a cápák?

Alex: Mi?!

Hanna: Mi?

Ákos: Wtf?

Ben: Ha?

Ricsi: Mivaaan?

Dalma: Mi a szar?

Teó: Háááát...most miről van amúgy szó?

Kristóf: Kitudja...

Marci: Szerintem a szépiák és a cápák is nagyon menők. Én nem tudok választani köztük...mindannyian nagyon jól táncolnak.

Domi: Kössz Marci, de sajnos így lehetetlen eldönteni... A többiek meg szégyelljék el magukat, hogy ennyire nincsenek képben a SpongyaBobbal, ez pedig egy alap dolog. Borzalmasok vagytok :(

Emma: Pedig ez egy alap műveltség

-Én megyek fürödni - mondtam Dominak.

-Hát...megkérdezném, hogy én is mehetek e, de úgy is nemet mondanál, ezért ezt inkább hanyagolom...

-Honnan tudod, hogy nemet mondanék? - villantottam rá egy féloldalas mosolyt.

-Akkor mehetek? - csillant föl a szeme.

-Háhá, elhitted - kezdtem el szaladni a fürdőszoba felé.

Aztán mindketten lefürödtünk, persze külön-külön, és bebújtunk az ágyba.

-Domi, mi is olyan cukik vagyunk, mint Hannáék? - kérdeztem.

-Igen, sőt még cukibbak - vigyorodott el.

Azért az ego befigyel nála.

Szorosan átölelt hátulról, és szépen lassan el is tudtam aludni.



Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now