Part.26.(Okt.06.péntek 2)✅

3.5K 166 3
                                    

Elindultunk a suliba. Szerintem azt hitték az emberek akik velünk szembe jöttek, hogy bolondok vagyunk, mert eléggé hangosak voltunk. Mindenki próbálta túlkiabálni a másikat.

Az iskola gyönyörűen fel volt díszítve.
A folyosók tele voltak szórva virágszirmokkal, de a tornaterem okozott a legnagyobb meglepetés a számunkra...
A falakon a szívatásokról készült képek voltak. Az egyik gyerekkel kacsatáncot járattak, valamelyik fiút kisminkelték. Megtaláltam Domi szívatását is, amikor éppen jó pár darab tojás csattan a fején, amúgy még ahogy láttam elég sokszor viccelték meg. Végül megtaláltam az én képeimet is. Amikor leöntöttek hideg vízzel, és amikor fel kellett másznom a fára, de sajnos ez nem sült el olyan jól, de ahogy visszagondolok rá, elég vicces volt. Az igaz, hogy nagyon fájt, de ez is egy közös emlék.

Egyébként a 11. és a 12. osztályban csak 1-1 évfolyam indult még anno, ezért volt muszáj, hogy mindkét osztály szívassa a 9.-eseket, mert a 12.-esek nem lettek volna elegen.

Amint megérkezett mind a négy 9.-es osztály, előléptek a nagyok is, és mindegyikük odament ahhoz vagy azokhoz a diákokhoz, akiket két héten át szívatott.
Hozzám is odajött Dávid pár haverja, mert ők is segítettek pár tréfában. Velük csak pár szót váltottam, mert tovább kellet menniük.
Majd Dávid is odajött:

-Szia hugi

-Sziaa

Egy kicsit beszélgettünk erről a két hétről, aztán hirtelen áttért egy másik témára:

-Emma, ne menj a puncs közelébe! Ádámék raktak bele nem egy kicsi piát - amint ezt a mondatot kimondta, hátranéztem és meg láttam Ádámékat. És tényleg éppen adagolták a puncsba az alkoholt.

Egyébként Dávidék és a 12.-esek úgy mondva szolgálnak ki minket.
Tudjátok, kérünk egy pohár üdítőt akkor adnak meg ilyesmik.
De amúgy az előbb láttam Marcit Dávid egyik haverjának a hátán. Ő tényleg kihasználta azt, hogy a nagyok "kiszolgálják".

Hirtelen elhúzott egy kar Dávid mellől.
Elkezdtünk táncolni egy pörgős számra.

Átváltott ez egy lassabbra. Lassan felvezettem a kezeimet a  nyaka köré, ő pedig a derekamat fogta meg. Ide-oda billegtünk, és közben néztük egymást. Belevesztem csillogó szemeibe. Egyre közeledett felém, de amikor már csak pár cm választott el egymástól, megtorpant és ezt mondta nekem:

-Szeretlek

És rátapadt az ajkaimra. Amint feleszméltem a sokkból, rögtön visszacsókoltam.
Ez volt életem első olyan csókja, amit viszonoztam is. Ami a felelsz vagy mersznél volt Domival, az inkább csak egy szájra puszi volt. Egyszerűen csodás volt.
Még jobban előbújtak a pillangók a hasamban.
Mikor elváltunk, én is elmondtam azt, amit érzek:

-Szeretlek Domi





Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now