Kettő fele az uszoda öltözőjében voltunk, ahol az úszóruháinkat vettünk fel.
Az enyém így nézett ki:
Mikor minden lány elkészült, szaladtunk is ki az medencékhez.Engem nem nagyon érdekelt, hogy milyen hideg is lehet a víz, egyszerű beleugrottam.
-Emma, ez nem ér! Én akartalak beledobni a vízbe! - morcoskodott Kristóf.
-Sajnálam, de ezt most nem tehetted meg - vigyorogtam rá.
Egy hatalmas kiáltásra lettem figyelmes.
-Bombaaaaa
És azzal Domi csobbant be mellém.
Hirtelen lehúzott - olyan gyorsan, hogy alig tudtam előtte levegőt venni - és ott a szám sarkába nyomott egy puszit.
Mire feleszméltem Domi már a medence végében beszélgetett Ricsivel valamiről.
-Sziaaaa - jött oda hozzám Marci.
-Szió - és azzal felugrottam a hátára.
Marci meg velem együtt kimaszott a vízből és elindultunk a többiekkel együtt a tanuló medencéhez.
-Hé Marci, átadod az asszonyt?
He, asszony?!
Nem vagyon én asszony!!!-Persze - és azzal átrakott Marci a Domi nyakába.
-Ma valamit meg kell beszélnem veled Emma - súgta oda nekem Domi.
-Öhm, oké.
Basszus, vajon mit akarhat?
Ezek után olyat játszottunk, hogy a lányok felültek a fiúk nyakába és onnan kellett lelökni egymást.
Én Domi nyakán ültem
Dalma Alexén
Bella Teóén
Hanna pedig KevinnénA mi és a Belláék párbajában mi nyertünk.
A Hanna és a Dalmáékéban pedig Dalma meg Alex lett a győztes.
Most következett a végső összecsapás.
Én próbáltam lelökni Dalmát, de ők sajna túl profik voltak, ezért ők lettek az elsők.
6 óra fele elmentünk egy közeli gyorskajáldába vacsizni.
Én egy gyrost ettem.
Nagyon, de nagyon finom volt, csak egy dolog nem tetszett benne.A paprika.
Utálom a paprikát!
Úgy szedegettem ki a kajámból a kis darabokat darabokat.7 órára értünk vissza a suliba.
-Emma, akkor tudnánk beszélni? - kérdezte Domi.
-Persze - vágtam rá rögtön.
Kimentünk az udvarra és leültünk egy padra.
-Figyelj Emma, azt szeretném mondani, hogy szerintem a kutyát még egy ideig nem tudjátok elvinni - mondta.
-Oké, akarsz még valamit mondani? - kérdeztem.
-Hát, lenne még itt valami.
És hirtelen megcsókolt.
Eléggé meglepődtem ezen a tettén, de visszacsókoltam.
-Emma, eléggé bejössz nekem
-Nekem is te - pirultam el egy picit.
Utána még egy kicsit beszélgettünk, meg közben a többiek is csatlakoztak hozzánk.
9 óra fele bementünk és megnéztünk megint egy filmet.
11 óra volt mire elindultunk zuhanyozni.
Éjfélkor kapcsoltuk le a lámpákat, de
ezúttal nem Marci, hanem én vállaltam be ezt a feladatot.Mikor sikeresen lekapcsoltam a villányt, óvatosan kommamdóztam át a többiek között.
Hamar a hálózsákomhoz értem.
Mikor sikeresen betakaróztam, hirtelen elkiáltottam magamat.
-Ennyi vagy Marciii, én vagyok a profi!!!
És azzal mindenki elkezdett nevetni és "húúúú" -zni, kivéve Marci.
Mikor végre elhalgattak a többiek, próbáltam elaludni, ami hamar sikerünlt is.
Ez mai nap csodáltos volt!
Na emberek itt is van az új rész, ha tetszett vote-olj. Várom a véleményeket kommentbe, sziasztoook!!! ❤❤
YOU ARE READING
Itt A Gimi!?✅ Befejezett
Teen FictionTudjátok milyen amikor elkezded a gimiben az első évedet? Új emberekkel ismerkedsz meg, akikkel lehet, hogy barátságot kötsz, de az is megeshet, hogy ellenségek lesztek. Új élményekkel gazdagodhatsz az évek során. Én olyan dolgokat értem el, éltem...