Part.33.(Nov.10 péntek)

2.7K 126 15
                                    

-Hagyj békén...

-Mi bajod van Emma?
-Azt hiszed, hogy énekelsz nekem egy dalt és minden meg van bocsájtva?
-Hát...én úgy terveztem - vakarta meg idegesen a tarkóját. - csak engedd meg akkor, hogy elmondjam mi az igazság.
-Jó, 4 perced van, számolom az időt - és azzal elindítottam a tefonomon a stopper órát.
-Oké. Na akkor hol is kezdjem? Kint vártalak téged az öltöző előtt, hogy suli után együtt menyjünk el edzeni.
Az a Dominikáék ott beszélgettek tőlem nem messze, és amikor kinyílt az ajtó ő gyorsan odatipegett hozzám és megcsókólt. De én ezt nem akartam. Én téged szeretlek, és ezt ha kell még ezerszer el fogom mondani - fejezte be.
-Én is szeretlek - odahajoltam hozzá és megcsókólta.

A romantikus pillanatunkat megzavarta a telefonom hangos pittyegése.

-Lejárt az időm - indult be a házba Domi.

-Nem érdekel - és újra megcsókoltam.

Az este további része nagyon jól telt. Majdnem az egészet Domi mellett töltöttem.

Mi ketten már egy kicsit hamarabb leléptünk, hogy sétáljunk egy kicsit.

Annyira örülök, hogy kibékültünk, és remélem soha többé nem fog senki belerondítani ebbe a kapcsolatba. Hát igen, ezt akartam, de az életünket nem mi irányítjuk. Mindig jön valaki aki keresztbe akar nekünk tenni. És nekünk ezeket az akadályokat muszáj megoldani, mert ha nem elvesztjük a játszmát, és elbukunk.

Tudom, ez a rész nagyon rövid lett, debmuszáj volt már kitennem. Ahogy tudom, hozom az új részt, de most van egy hírem.

Nekikezdtem egy új könyvnek.
Szerintem addig biztosan nem fogom publikálni ameddig legalább 3 rész nem lesz előre megírva. Meg azt a rövid leírását is majd tökéletesre szeretném csinálni, amit ha megpillant valaki rögtön megfogja.
Itt van a főszereplő leírása:


Kit érdekelne?

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now