-Anya, olyan érdekes mindig hallani életed azt a részét, amikor összejötettek apuval - mondta a lányom. Igen az én lányom.
Hogy mi történt azóta?
Először is a gimi. Minden jó volt, ameddig Domival nem volt egy borzalmas veszekedéaünk 10. közepén. Életem legrosszabb napja volt. De inkább nem szeretném részletezni, hogy mi miatt volt, az mert az csak a múlt. 12. előtti nyáron jöttünk újra össze. Beláttuk mindketten, hogy hibásak voltunk.
A gimi közben volt még a modellkedés. Megmondtam, hogy nem szeretnék hivatásosan ezzel foglalkozni, csak hobbiból. Ezt persze megértették és még máig is be szoktam menni néhány fotózásra
Elmentünk egyetemre. Én pszichológusnak, Domi pedig jogásznak tanult. Sok nehézség volt, de legyőztük mindegyiket.
24 éves koromban mikor diploma osztó volt, és én következtem feljött mellém Domi. Akkor még nem tudtam, hogy mire akar készülni. Letérdelt elém és feltette a kérdést, hogy leszek e a felesége. Persze rögtön igent mondtam és a nyakába ugortam.
Miután betöltöttem a 25-öt az azt követő nyáron volt az esküvő. Igaz alig kaptam levegőt, mert akkora nagy volta ruha, de megérte. Kimondtuk a boldogító igent.
1 évre rá jött a hír, hogy terhes vagyok. Csodálatos érzés volt tudni, hogy egy új élet fejlődik bennem. Március 2.-án született meg a mi kisfiúnk, aki a Henrik nevet kapta. 2 év múlva pedig újra bővült a családunk egy kislánnyal, aki június 20.-án látta meg a napvilágot. A Leila nevet kapta. Ekkor 29 éves voltam. Most 35 évesek vagyunk Dominikkal. Henrik 8, Leila pedig 6 éves. Nem rég kezdte el az iskolát Leila. Már most kész zseni. Olyan szépen, választékosan tud beszélni. Olvasni is már rég megtanult, és számolásban sem semmi. Egy igazi csoda gyerek. A mi kis Henrikünk teljes mértékben olyan, mint az apja, talán még rosszabb is. Egyik nap jön haza és mondja hogy szájon puszilt egy kislányt másnap meg egy másikat. Már most ragadnak rá a csajok.Imádom a családomat. Senkivel nem cserélném el.
Ez volt a mi kis történetünk.
YOU ARE READING
Itt A Gimi!?✅ Befejezett
Teen FictionTudjátok milyen amikor elkezded a gimiben az első évedet? Új emberekkel ismerkedsz meg, akikkel lehet, hogy barátságot kötsz, de az is megeshet, hogy ellenségek lesztek. Új élményekkel gazdagodhatsz az évek során. Én olyan dolgokat értem el, éltem...