Part.12.(szept.23.szombat)✅

4.6K 238 4
                                    

Reggel elég hamar keltem fel, mikor felültem észrevettem, hogy mindkét oldalamon fekszik valaki, először azt hittem, hogy biztos valamelyik lány, de nem.
Domi és Kristóf volt az.

Nem tudtam, hogy mikor és hogyan kerültek mellém, mikor aludtam.

Próbáltam óvatosan felállni, hogy ne ébresszem fel egyiket sem.

Mikor ezt sikeresen végrehajtottam, mindkettő fiú elkezdett egy kicsit mocorogni, végül jó szorosan megölelték a hálózsákomat, amiben persze már nem voltam benne.
Szinte egymást ölelték már.

Ezt a gyönyörű pillanatot muszáj volt megörökítenem a következő nemzedék számára.
Egyszer még biztos jól jöhet.

Gyorsan felkaptam magamhoz a sporttáskámat és elindultam lezuhanyozni.

Ez után megmostam a fogamat és készítettem magamnak egy alap sminket.

Azt mondta tegnap az ofő, hogy mára valami kényelmes ruhát vegyünk fel, mert sokat fogunk sportolni.
Ezért ez lett a választásom:

És csak simán felfogtam a hajamat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És csak simán felfogtam a hajamat.

Mikor sikerült mindennel végeznem, visszamentem a terembe.

Azt láttam, hogy még mindenki nyomja a szunyát csak a lányok.

-Sziasztok - suttogtam oda nekik.

-Te már el is készültél? - csodálkouott el Dalma.

-Ja, de van egy ötletem, hogy a fiúk is ébren legyenek 15 perc múlva - mondtam.

Gyorsan elmondtam a lányoknak a tervemet, mindenkinek nagyon tetszett.

Először is elmentünk az ofőkhöz megkérdezni, hogy elvihetünk e a konyhából 4 serpenyőt és 4 fakanált, elmeséltük nekik is a tervünket, azt mondták, hogy azt csinálunk amit akarunk, ezért szaladtunk is a konyha felé serpenyőkért.

Óvatosan osontunk vissza a terembe.

Mikor beértünk elszámoltam háromig, és hatalmasnagy hamgzavart csaptunk.

-A kurva életbe! - szólalt meg először Márk.

-Miééért? - kiáltott fel Ricsi.

-Ezt még vissza fogjátok kapni! - fenyegetett meg minket Balázs

-Na jó volt az ébresztő? - mondta nevetve Bella.

-Haha, nagyon viccesek vagytok - mondta Patrik.

-Na gyerekek, aki még nem készült el az akkor kezdjen bele, 8 órakkor legyen itt mindenki a teremben.
El ne felejtsétek, hogy mára valamilyen sportos ruhát vegyetek fel, mert ma fogunk menni kipróbálni különféle sportokat - mondta az ofőnk.

Ezzel mindenki elindult készülődni.

...............8:30...............

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now