4. Bölüm

26.3K 1K 503
                                    

Arkamı döndüğümde abimin dört adım arkamda olduğunu gördüm. Sezgin abi yaktın beni!

-Abicim hangi rüzgar attı seni böyle?

Korkunç bir şekilde sırıttı.
Sezgin abiye bakıp yeni görmüş gibi sırıttım.

-Aaa Sezgin abi de gelmiş.

-Ebeni bellemeye geldi.

Abim neredeyse 32 diş sırıtıyordu.

Anlamazdan geldim.
-Buraya kadar geldiğine göre sizin konuşacağınız şeyler vardır. Biz gidelim.

Serkan'ı elinden çekiştirdim. Ama Sezgin abi yolu tamamen kapattı. Tekrar Serkan'la birlikte arkamı döndüm. Çocukla ilk defa muhabbet edecekken abim içine etmişti.

-Abi diyorum. Zil çalmak üzeredir biz gidelim. Duymayınca hocalar kızıyor.

-Merak etme duyacağın tek şey sela sesi olacak.
Dedi Serkan'a bakarak. Onu alma beni al diyerek önüne atlayacaktım neredeyse.

-El. Dedi. Ikimizin elini göstererek. Sahi ben Serkan'ın elini tutuyordum. Allah'ım bu bir rüya mı? Nolur uyanmak nasip olmasın! Okulun Coolboyu elimi tutuyordu. Elimize hayranlıkla baktım. Ne kadar yakışmıştı.

-El! Diye bağırdı abim ben irkilirken.

Lanet olsun sana Abi!

Elimi istemeyerek çektim.

-Mutlu musun?

-Bence sen mutlu olmalısın Neşe? Elini çekmeseydin yanındaki zibidinin parmaklarını kırarken seninkinide kırmak zorunda kalacaktım.

Serkan beni arkasına aldı.

-Ayıp olmuyor mu? Zibidi mibidi? Kızın yanında artistlenmek kolay istersen meselemizi erkek erkeğe halledelim.

Onu demeyeydin iyiydi!
Abime karşı neyine güveniyordu anlamıyorum. Bu deli değil salak cesaretiydi.

-Serkan saçmalama!
Diyerek bileğinden yakaladım.

Abim yine el diye bağırdı.
-Çekmiyor ne yapacaksın?

-Bunu yapacağım. Deyip kafayı Serkan'a gömdü

Ah Serkan!
Serkan yere düşerken ben de abime doğru atıldım.

-Abi iyi misin? Kafan mı güzel? Diye bağırdım. Ardından kulağına yaklaştım.

-Serkan'ı rahat bırak ne istersen yaparım.

-Neden? Aşık mı oldun yoksa?

Sırıtarak söylesede kalbim acımıştı.

Serkanın yanına çöktüm.
-Üzgünüm. Hepsi benim hatam.

Burnu kanıyordu. Ayağa kalktık birlikte.

-Bunun bedelini ödersin hoca. Kimin abisi olduğunu umursamam.

-Ya demek öyle.

Yaklaşıp tekrar kafa attı. Arkasından Sezgin abi gelip tekmelemeye başladı.

-Sezgin abi sen yapma bari.

Koluna yapışıp geriye çektim.
-Aşk olsun Neşe. Sırf concon tekmelemek için geldim.

-Abi Allah aşkına ya koskocaman heriflersiniz ve iki kişisiniz yakışıyor mu?

-Elalemin bacısına göz koymak yakışıyor mu?

Serkan duymasın diye fısıldadım.

-Sen benim abim değilsin!  Ayrıca sadece konuşuyorduk. Her konuştuğum çocuğu dövecek misin?

ÜVEY ABIM EDEBIYAT ÖĞRETMENIM MI? (No Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin