Zaman durmuş gibiydi.
-Kimse bir adım atmayacak.
Elimdeki silahı Çağla'nın başına dayadım. Ulan Evo! Ulan Evo! 3. Mafyalar savaşını mı başatacağım senin yüzünden!
-Ben mafya kızıyım. Gencal Akın'ın geliniyim. Adamlarından teki bana dokunursa ortalığı ayağa kaldırırım.
-Güzel olduğun kadar hırçınsın da. Eli saçıma gittiği anda geriye çekildim. "Çağla içinde aynı şey geçerli küçük hanım. diyerek saçımı geriye itti.
-Sana yaklaşma! Dedim diye bağırdım,
-Hayırdır oğlum sen! Hayırdır!
Aytaç Mete'ye kafayı gömdü.
ortalık karışırken yavşak Evren olayı çok yanlış anladı.
-Ah lütfen delikanlılar. Benim için kavga etmeyin ayol!
Şaşkınlıkla Evren'e baktım. Kendini travesti sanıyordu. Elini vücudunda gezdirdi.-Ki öyle bir ifadeyle gezdirdi ki Mete ve Aytaç birbirini boğazlamayı kesip onu seyretmeye başladılar. Mete'nin yüz ifadesine gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
-Biliyorum bu seksi vücuda dayanmak kolay değil-dudaklarını büzerek konuşuyordu- ama lütfen kavga etmeyin. -Elini Mete'nin göğsünde gezdirdi- Ben ikinize de yeterim.
Aytaç yüzü bembeyaz olmuş şekilde yüzüme bakıyordu. Abi sen Ayti'nin travesti fobisi olduğunu bilmiyor musun ya! Hayır Aytaç şu an hiç sırası değil. Sakın.
Evren'i çekmeye çalıştım.
-Evren kes şunu! Diye fısıldadım.
-Poponda taş gibiymiş. Dedi Evren sırıtarak.
Ne? Kimin poposu? Evren'in eline baktım. Biri Mete'nin omzunda duruyordu. Anlık bir rahatlama geldi. Ama iki saniye flan sürdü. Ölümle burun buruna geldiğimiz şu anda Evren'in eli Mete'nin götünde olabilir miydi?
Şoktan kimse cevap veremiyordu.
-Erik gibi kütür kütür. Deyip kahkahayı bastı. Napıyordu bu gevşek. Kendini kurşunlatacak mıydı?
Gerçi biraz daha devam ederse ben topuğuna sıkacaktım.
Mete yanındaki korumaları eliyle durdurdu. Evren'in elini çekip büktü.
-Napıyorsun lan sen!
Aytaç'ta Mete'nin kolunu yakaladı.
-Bırak biladerimi!
-Küçücük kıza da bilader demezsin ayol!
Evren. Evren. Yerin dibi olsa da girsem!
Mete bana bakarak sırıttı.
-Bu gevşekleri adam yerine koyup seni korusunlar diye mi getirdin. Yazık!
Elimdeki silahı adamlarından birine çevirdim.
-Kimseyi beni korusun diye getirmedim. İstersen onlara bir şey yapmayı dene bu sefer omzuna ateş etmem bilesin!
Evren'i sinirle ittirdi.
Aytaç'ta Mete'yi ittirdi.
-Ay ay yetişin komşular mahallenin yiğitleri benim için kavga ediyor!
Evren bu seferde Aytaç'ın poposunu elledi. Gözlerimi kısarak Aytaç'a baktım. Allahım nolur terapiler işe yaramış olsun
Aytaç'ın beti benzi attı.
-Öğğk travesti...
Mete'nin üzerine olduğu gibi kustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABIM EDEBIYAT ÖĞRETMENIM MI? (No Texting)
HumorAşırı kıskanç ve asabi abiniz okulunuzun en genç ve yakışıklı öğretmeni olsaydı neler olurdu? Neler olmaz ki? Hele de abiniz yüzünden başınıza sürekli dert açılıyorsa. Neşe ve arkadaşlarının başına gelen komik olaylar pişmiş tavuğun başına gelmiyord...