Yazar'dan
-Neşe'ye veda et. Abi! Senin kardeşin benim.
-Saçmalama.
Geri geri gitti. Deponun kapısına doğru ilerliyordu.
-Neyse al ölüsünü tepe tepe kullan.
Yere doğru süzülen kanı içi yanarak seyretti Ateş.
Toprak çekip gidene kadar yanına yaklaşamadı.
-Neşe! Neşem!
Yanına koşup çöktü. Ağlamak üzereydi. Kendini tuttu. Yer Neşe'nin kanıyla göl olmuştu.
Neşe'nin kafasını geriye yatırdığında daha büyük şokla karşılaştı. Başka bir kızdı. Bir kızı vurmuştu. Nabzına baktı. Ölmüştü. Sırf oyun için birini öldürmüştü.
Şoku atlatıp kapıya koştu. Kitliydi. Yumruk yaptığı eli koçbaşı gibi kapıya ardı ardına indi.
-Toprak!
Kahkaha sesi geldi.
-Sanırım Neşe değil sen yanık et olacaksın.
-Ne?
Etrafa bakındı. Dumanlar geliyordu. Insan anlamadan dinlemeden abisini neden yakardı?
-Toprak çıkar beni!
Ateş çıkmanın yollarını ararken Toprak, Neşe ile deponun yanışını seyrediyordu.
Neşe sesine ten düşmüş gibi bir soğuklukla konuştu.
-Ben Toprak'ım dedin. O ortalığı Ateş'e verir ben yatıştırırım dedin. Şimdi bütün depoyu ateşe veren sensin!
Neşe'nin lafları Toprak'ın kanına dokunmuştu. Sinirle kıza sert bir tokat attı. Bayıltmıştı.
-Arabaya götürün. Dedi keyifle alevleri izlerken.
Ateş ise alevler çevreyi sararken tek çareyi ebeveynlerine mesaj atmakta buldu. Ona bir şey yapamazlardı. Ama Neşe 18 den küçüktü. En azından ararlardı. Alevlerden en uzak köşede dizlerinin üzerine oturmuştu. Ölümü beklemek hiç bu kadar can yakıcı olmamıştı.
***
-Bu kızla ne yapacaksın.
Elleri bağlı şekilde yerde baygın yatan kızı süzdü.
-Daha farklı bir şey düşündüm. Neşe'nin ölmesi benim işime yaramaz.
Kafasını iki yana onaylamazca salladı.
Ateş'ı aradı. Açan olmadı.
-Tüh. Yandı herhalde. O kadar da söyledim kızarmış seviyorum diye.
-Serkan mı ne? Onun numarasını bulun şu kızın rehberinden.
Serkan'a
"Serkan bana yardım etmen gerek başım dertte. Acil gel"
Diye mesaj attı Neşeymiş gibi.
***
"Hiç gelmeyeceksiniz sandım."Dedi Ateş alevlerin arasından sıyrılırken.
"Abi herif yarım saat izledi"
Ateş yolda Sezgin ve ekibine haber vermişti. Ateş içeriye girerken onlar ormanlık olana gizlenmişlerdi. Ve Toprak gider gitmez onu kurtarmışlardı.
-Ben eve gideceğim. Gençler herkese eyvallah.
Ekibi arkasında bırakıp arabaya kadar koştu. Sonra da arabaya binip evin yolunu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABIM EDEBIYAT ÖĞRETMENIM MI? (No Texting)
HumorAşırı kıskanç ve asabi abiniz okulunuzun en genç ve yakışıklı öğretmeni olsaydı neler olurdu? Neler olmaz ki? Hele de abiniz yüzünden başınıza sürekli dert açılıyorsa. Neşe ve arkadaşlarının başına gelen komik olaylar pişmiş tavuğun başına gelmiyord...