Αλέξανδρος POV
Ξύπνησα το πρωί με ένα φρικτο πονοκέφαλο.
Πόσο ήπια πάλι χθες;
Πως βρέθηκα στο σπίτι δε θυμόμουν. Το κεφάλι πήγε να σπάσει. Το μόνο που θυμόμουν ήταν ότι μια κοπέλα με έβαλε σε ένα αμάξι. Μάλλον ταξι ήταν. Αλλά δε θυμόμουν το προσωπο της.
Να είναι καλά όπου κι αν είναι.
Σηκώθηκα, έκανα ένα μπάνιο και είδα ότι το αμάξι μου δεν ήταν από κάτω. Πήρα τηλέφωνο το σοφερ μου να με πάει εκεί που είχα αφήσει το αμάξι με το τζιπ μου. Πήγα λοιπόν, το πήρα και έφυγα για τη δουλειά.
Καθώς έφτασα στη δουλειά, είπα στη Βίκυ, τη γραμματέα μου, να μου πει τα ραντεβού μου για σήμερα. Μου είπε ότι έχω ένα ραντεβού κατά τις 3, ένα ραντεβού με την οικιακή βοηθό στις 5 και σύσκεψη στις 5.30. Τέλεια. Αντε επιτέλους να δω κι αυτή την οικιακή βοηθό. Θα τη προσλάβω αμέσως καθώς καμία άλλη δεν ενδιαφερθηκε για τη θέση.
Ξεκίνησα με το πρώτο ραντεβού το οποίο είχε σχέση με μια νέα επένδυση το οποίο κράτησε τουλάχιστον 2 ώρες. Ήρθε η ώρα για το επόμενο ραντεβού το οποίο είχε να κάνει με την οικιακή βοηθό. Καθώς βγήκα έξω είδα μια πανέμορφη κοπέλα. Μικρή σε ηλικία γύρω στα 20, μαύρα μακριά μαλλιά, αδύνατη και δύο πανέμορφα κάστανα ματια. Αυτή με κοίταξε κάπως σοκαρισμενη. Εγώ παραξενευτηκα με το ύφος της. Ναι μεν μου ήταν γνώριμη η φωνή της αλλά μπορεί και όχι. Ήμουν σίγουρος ότι δεν την είχα συναντήσει.
"Κύριε Οικονόμου, η κοπέλα από εδώ είναι αυτή που ενδιαφέρεται για τη θέση της οικιακής βοηθου" είπε η Βίκυ.
"Μαλιστα" ειπα "Περάστε δεσποινης" είπα της κοπέλας και της έκανα νόημα να μπει στο γραφείο. Καθώς πέρασε από μπροστά το άρωμα της μυριζε απίστευτα ωραία. Έκλεισα λοιπόν την πόρτα και ήρθε η στιγμή για να γνωριστούμε.
Αγγελική POV
"Μαλιστα. Περάστε δεσποινης" είπε ο μεθυσμενος.
Μα καλά δε με αναγνωρισε; ή κάνει ότι δε με ξέρει ή όντως δε με θυμαται.
Πέρασα λοιπόν στο γραφείο και καθισα απέναντι από τη δική του θέση.
"Αλέξανδρος Οικονομου" μου είπε και τέντωσε το χέρι του.
"Αγγελική Παπαδακη" συστήθηκα και εγώ με τη σειρά μου.
"Ωραίο όνομα." Και εγώ κοκκινισα.
YOU ARE READING
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...