Αγγελική POV
Ο Αλέξανδρος με είχε αγκαλιά. Δεν μπορούσα να συνηδειτοποιησω ότι η Ειρήνη, η φίλη μου, η μάλλον όχι, η αδερφή μου έφυγε. Δεν το άντεχα. Μου ρθε πολύ απότομο.
"Ψυχή μου, επίσης μη ξεχνάς ότι είναι με τον αδερφό σου. Και δεν είσαι μόνη σου. Έχεις την Ελιζα και κυρίως εμένα." Μου έλεγε συνέχεια ο Αλέξανδρος για να με καθησυχασει.
Είχε δίκιο. Αλλά ήταν πολύ ξαφνικό. Τουλάχιστον είχα αυτόν κοντά μου.
Αχχχ Θεέ μου τον αγαπω!
"Θέλω να σου υποσχέθω κάτι!"
Τον κοιτάζω και περίμενα τι ήθελε να μου πει.
"Ο,τι κι αν γίνει, θα πάμε μαζί τα Χριστούγεννα στην Αγγλία. Ο,τι και αν γίνει! Σε λιγότερο από 3 μήνες θα τη δεις"
"Αλέξανδρε, σε αγαπώ απλά θέλω να συζητήσουμε κάτι."
"Τι είναι ψυχή μου;"
Ήθελα πολύ καιρό να την κάνουμε αυτή τη συζήτηση. Ήθελα να αλλάξω λίγο θέμα.
"Κοίτα... η αλήθεια είναι ότι έχω οικονομικές δυσκολίες. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε τα βγάζω πέρα. Δε θέλω να μου κάνεις συνέχεια δώρα η ακριβά ταξίδια η οτιδήποτε! Αν έχω την αγάπη σου, όλα τα άλλα είναι ασήμαντα για εμένα. Και με αυτό με κάνεις να νιώθω λίγο αβολα!" Του είπα.
Είδα το ύφος του να σοβαρευει και έναν Αλέξανδρο να θυμωνει.
Μάλιστα!
"Αγάπη μου. Σε αγαπαω. Και με το παραπάνω. Ο,τι έχω, ανήκει και σε εσένα. Δε θέλω να νιώθεις αβολα. Ο,τι είναι δικό μου, είναι και δικό σου! Συνεννοηθηκαμε;"
"Μα Αλέξαν..." Και με διεκοψε.
"Συννενοηθηκαμε;" με ρώτησε πιο έντονα.
"Ναι!" Το ειπα και τον αγκαλιασα. "Απλά δε θέλω να νομίζεις ότι σε εκμεταλευομαι!"
"Μην το ξαναπεις αυτο γιατί θα θυμωσω πάρα πολύ!"
"Ενταξει" του είπα
"Αντε. Είσαι έτοιμη να πάμε στο δερματολογο;"
Ωχχχχχ το είχα ξεχάσει. Με όλα όσα έγιναν λογικό.
Σηκώθηκα, πήγα και ετοιμάστηκα λίγο και μπήκαμε στο αμάξι. Πήγαμε στον κύριο Κωστα και κοιταζε τα σημάδια μου!
"Αγγελικη σε είπαμε. Σωστα;"
Κατενευσα
"Λοιπόν Αγγελική. Τα σημάδια μπορούν να φύγουν με λειζερ. Όμως θα σου πρότεινα για αρχή να βάζεις κάτι κρέμες μήπως εξαφανιστουν έστω λίγο. Αφού θα βάζεις τις κρέμες, μετά από κάποσο καιρό θα ειδοποιήσω τον Αλέξανδρο να έρθετε για το λέιζερ."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...