Αλέξανδρος POV
Τι είχε πει μολις;
Έχασε το παιδί της. Άρα το παιδί μας. Ήταν εγκυος στο παιδί μας και δεν ήξερα τιποτα; πως είναι δυνατον;
"Τι ειπες;" Την ρώτησα.
Η Αγγελική κατεβάζει το βλέμμα και δε μου μιλάει.
"Αγγελικη, σε ρώτησα κάτι. Μόλις είπες ότι έχασες το παιδί μας"
Τότε με κοιτάζει με θυμο.
"Δεν έχασα τίποτα δικό μας. Έχασα κάτι δικό μου. Ξέρεις κάτι; εμείς δεν είχαμε τίποτα. Δεν αισθάνθηκαμε τίποτα. Αισθάνθηκα μόνο. Δεν αγαπήσαμε ο ένας τον άλλον. Αγάπησα. Αυτό να το βάλεις καλά στο μυαλό σου. Εγώ μόνο έδινα. Εσύ δεν έκανες τίποτα. "
Τα λόγια της με πληγωναν. Ήταν σαν να με σκοτώνε εκείνη τη στιγμή.
"Τι θες να πεις; ότι όσο καιρο ήμουν μαζί σου προσποιομουν;"
"Το ειπα ξεκάθαρα. Αν με αγαπουσες όπως λες, δε θα πήγαινες με αλλη. Και ξέρεις κατι; δε διαφέρεις σε τίποτα με τον άλλον. Και σε παρακαλώ να με γυρισεις πίσω."
"Είναι 3 η ώρα τα μεσάνυχτα. Πήγαινε να κοιμηθείς και θα σε γυρίσω αύριο πρωί πρωί."
Η Αγγελική πήγε στο δωμάτιο και εγώ ξαπλωσα στο δίπλα δωμάτιο. Σκεφτόμουν όλα αυτά που μου είπε. Όλα αυτά που έμαθα. Ήταν εγκυος στο παιδί μας και εγώ το σκοτωσα. Ότι αγαπώ το σκοτώνω. Έχασα τα πάντα. Και αυτό αξιζω. Να είμαι μόνος. Για μια ζωή!
Αγγελική POV
Οι λέξεις μου τον πόνεσαν. Το κατάλαβα. Δεν μπορούσα όμως να τα κρατάω μέσα μου. Με έπνιγαν τόσο καιρό. Ήταν η αλήθεια. Ήταν αυτά που ένιωθα. Αυτός ο άνθρωπος που έγινα ήταν εξαιτίας του. Στεναχωριεμαι για τον τρόπο που του μίλησα αλλά δεν έπρεπε να υποκυψω. Γιατί αν υποκυπτα θα ήμουν πάλι μαζί του και φυσικά, θα πληγωνομουν.
Μετα από λίγο, με πήρε ο ύπνος και είδα εφιάλτη τον Αλλον να με σκοτώνει στο ίδιο μου το σπίτι και ξύπνησα αμέσως ιδρωμενη. Έβαλα τα κλάματα και μετά από αυτό φοβόμουν. Σηκώθηκα λοιπον και πήγα στο δωμάτιο του Αλέξανδρου. Κοιμόταν και εγώ σιγά σιγά ξαπλωσα δίπλα του.
Αυτός κατάλαβε ότι πήγα δίπλα του και ξύπνησε.
"Τι γίνεται;"
Έβαλα το δάχτυλο μου στο στόμα και του ειπα
"Θα κοιμηθώ δίπλα σου γιατί είδα εφιάλτη. Δε σημαίνει κάτι παραπάνω όμως αυτό. Απλά θέλω παρέα."
ESTÁS LEYENDO
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...