16. Φύγε!!!

6.6K 367 4
                                    

Αγγελικής POV

Οι επόμενες μέρες πέρασαν φυσιολογικά. Είχα πει τα πάντα στον Αλέξανδρο και ένιωθα πιο άνετα. Από την Τρίτη ως την Πέμπτη δε με άφησε λεπτό μόνη μου. Και όταν ήμουν στο σπίτι μου κάθε τρεις και λίγο με παίρνε τηλέφωνο.

Ήρθε η Παρασκευή και ήμουν στο Πανεπιστήμιο. Περπατουσαμε στο διάδρομο με την Ελιζα.

"Ρε συ, ο δικός σου είναι σουπερ" μου είπε η Ελιζα και εγώ χαμογελασα με περηφάνια.

"Τι; όπου να ναι θα πεφτα" της απάντησα και γελάσαμε. Ξαφνικά βλέπω τον Αλέξανδρο να μπαίνει μέσα στο πανεπιστήμιο και μένω με το στόμα ανοιχτό. Δε μου είχε πει τιποτα.

Τι να θέλει άραγε εδω;

Με βλέπει και μου χαμογελάει. Πλησιάζει προς το μέρος μου.

"Τι κάνεις μωρό μου;" με ρωτάει

"Καλά, τι γυρεύεις εδω;"

"Ηρθα να τακτοποιησω κάποιες υποθέσεις. Θα σου εξηγήσω το βράδυ!"

"Μαλιστα. Από εδώ η φίλη μου η Ελιζα. Φαντάζομαι έχετε συναντηθεί. "

"Ναι" απάντησε η Ελιζα. "Χαίρω πολυ κύριε Αλέξανδρε "

"Κι εγώ Ελιζα. Αλλά σε παρακαλώ. Μη μου μιλάς στο πληθυντικό. Είμαι το αγόρι της φίλης σου"

Η Ελιζα εγνεψε καταφατικα. Και τότε χτύπησε το κουδούνι.

"Αγάπη μου, πρέπει να πάω στην αίθουσα. Σ'αγαπω." Του είπα.

"Κι εγω"

Αλέξανδρος POV

Είχα κανονίσει ραντεβού με το Διευθυντή του Πανεπιστημίου. Τον είχα ακουστά αλλά δεν είχε τύχει να αναπτύξει ποτέ επαφές. Έπρεπε να λύσω το ζήτημα της Αγγελικής οπωσδηποτε. Αλλιώς η Αγγελική κινδυνεύε.

"Καλημερα κύριε Οικονομου. Καθιστε"

"Γειά σας κυριε Σαμαρα. Σας ευχαριστω" του είπα.

"Οφείλω να πω ότι το τηλεφώνημα σας με παρεξενεψε."

"Η αλήθεια είναι ότι θέλω να κάνετε κάτι για το καλό της σχολής. "

"Πείτε μου"

"Υπάρχει μια καθηγήτρια με το επίθετο Χρυσοστόμου; το όνομα της μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή"

"Περίμενετε να δω" κοιτάζει τα χαρτιά και μου απανταει "Ναι υπάρχει μια καθηγήτρια με αυτό το επίθετο. Θα εννοείται την Αμάντα Χρυσοστόμου. Πρόκειται για μια εξερετικη καθηγήτρια."

Από την αγγελία στον έρωτα Where stories live. Discover now