29. Γνωριμία με τους Κρητικους γονεις

4.7K 297 13
                                    

Αγγελική POV

Πλησιάζω την πόρτα του σπιτιού μου. Είμαι τόσο χαρούμενη που θα δω τους γονείς μου μετά από πολύ καιρό.  Χτυπαω λοιπόν την πόρτα και ανοιγει μαμά μου!

"Κορίτσι μου!" Φωνάζει και με αγκαλιαζει. Κλαίμε και οι δύο μας από χαρά. Με φιλάει στο πρόσωπο.

"Αγαπη, ποιος ειναι;" λέει ο πατέρας μου και πλησιάζει στην πόρτα για να δει.

"Θυγατέρα μου" λέει ο πατέρας μου γεμάτος χαρά.  Έρχεται με αγκαλιάζει και ύστερα μπαίνουμε μέσα στο σπίτι.  Τους είπα λοιπόν τα πάντα για την Αθήνα και επίσης πως βρέθηκα εδώ.

"Δουλεύω σαν οικιακή βοηθος και πληγωνομαι καλά.  Δόξα τω θεω έχω και καλό αφεντικό!"

Και τι αφεντικό!

"Και έχει πολύ κίνηση η Αθήνα εεε;" με ρώτησε η μαμά μου. Η μαμά μου ήταν από την Αθήνα. Είχε έρθει μια φορά διακοπές στην Κρήτη και έτσι ερωτεύτηκε τον μπαμπά και παντρεύτηκαν.

"Ναι μαμά μου. Πιστεύω ότι είναι έτσι όπως την αφησες!"

"Γυναίκα, βάλε φαγητό αν είναι να φαμε μαζί με τη Θυγατέρα μας. "

Καθώς η μαμά μου έβαζε φαγητό εγώ πήγα για να δω λίγο το σπίτι. Μπήκα στο δωμάτιο μου και έβλεπα πόσο καθαρό ήταν.

Ύστερα κινήθηκα προς το τραπέζι που είχε στρώσει η μαμά μου για να φαμε.

"Γειά στα χέρια σου μαμά! Είναι πεντανοστιμο!"

"Να σαι καλά κόρη μου. "

Αφού φάγαμε το υπέροχο φαγητό της μαμάς ήταν ώρα να τους πω για τον Αλέξανδρο.  Τη μαμά μου δεν τη φοβόμουν όμως, δισταζα να το πω κάπως στον μπαμπά μου. Δεν ξέρω πως θα το έπαιρνε. Ο μπαμπάς μου με κοιτάζει και παρατήρησε ότι βρισκόμουν σε αμηχανία.

"Ιντα συμβαινει;" με ρώτησε. Με κοίταξε η μαμά μου και περίμεναν να τους πω.

"Όσο ήμουν στην Αθήνα γνώρισα ένα παιδί!" Τους ανακοίνωσα. Ο μπαμπάς μου είχε παθει ήδη το πρώτο εγκεφαλικό.

"Με αυτό το παιδί ήρθα εδώ και θα ήθελα να τον γνωρισετε." Να και το δεύτερο.  Δεν ήταν ο μπαμπάς μου αυστηρός. Απλά φοβόταν μετά την κατάσταση που είχα βρεθεί με τον άλλον.

"Ιντα θα τόνε αρραβωνιαστεις;" με ρώτησε ο μπαμπάς μου.

"Όχι.  Απλά θέλω να τον γνωρίσετε!" Τον διαβεβαιωσα.

Ο μπαμπάς μου κάπως χαλάρωσε.  Ο μπαμπάς μου ήθελε πρώτα να σπουδασουμε και μετά γάμους.

Από την αγγελία στον έρωτα Where stories live. Discover now