Αγγελική POV
Έπρεπε να μάθει τι έχει γίνει. Έπρεπε να μάθει ποια είμαι.
"Είμαι η Αγγελική Παπαδάκη και είμαι 20 ετών. Γεννήθηκα και έχω καταγωγή από την Κρήτη. Οι γονείς μου με μεγάλωσαν πάρα πολύ καλά και σωστά! Δεν τους έχω παράπονο! Όπως ξέρεις σπουδάζω στη Νομική σχολή."
"Αγάπη μου, αυτά τα ξέρω!" Μου ειπε
"Μην με διακόπτεις σε παρακαλώ πολύ! Όπου να ναι θα μπω στην ουσία του θεματος"
Και συνεχισα.
"Έδωσα δύο φορές πανελλαδικές. Τη δευτερη φορά δεν πέρασα για λίγα μόρια. Την πρώτη όμως φορά εμπλεχθηκα με πράγματα που είχαν κακή κατάληξη, με αποτέλεσμα να κάνω κακό στον εαυτό μου και σε όλη μου την οικογένεια!"
Πήρα μια ανάσα και συνεχισα
"Όταν ημουν 17 χρόνων τα εφτιαξα με ένα αγόρι με το όνομα Χρήστος. Νόμιζα ότι ήταν ο άντρας της ζωής μου!" Και τότε γέλασα.
"Μου έλεγε ότι θα με παντρευτει ότι θα με κάνει δικιά του και ότι θα ζήσουμε για πάντα μαζί!" "Μαλακιες του κωλου"
"Ένα βράδυ λοιπόν πήγα από το σπίτι του. Ο Χρήστος μου είπε να γδυθω για να με βγάλει φωτογραφιες. Μου έλεγε ότι με αγαπουσε και εγώ σαν ηλιθεια τον πίστεψα"
"Δεν είσαι ηλιθεια" με διεκοψε ο Αλέξανδρος "Μην το ξαναπεις αυτο"
Συνεχισα λοιπόν την ιστορία μου
"Μετα με πλησίασε και ήθελα να προχωρησουμε αλλά εγώ δεν ήθελα. Δεν ήμουν έτοιμη. Δεν μπορούσα! Στη συνέχεια με έδιωξε από το σπίτι του γυμνή αφού του είπα ότι δεν ήθελα ακόμα να προχωρήσουμε. Μου φερθηκε σαν σκουπίδι"
Παρατηρούσα τον Αλέξανδρο. Ήταν κατά κόκκινος από τα νεύρα του.
"Την επαυριο πήγα στο σχολείο και ο Χρήστος είχε στείλει σε όλους τους συμμαθητές μου τις φωτογραφιες και ένα βίντεο που έπαιρνα πόζες"
"Όταν το έμαθα γύρισα σπίτι και πήρα ένα μαχαίρι. Ήπια χάπια πολλά και με το μαχαίρι χαρακωνα το αριστερό μου χέρι και έκοψα τις φλέβες μου. Δεν ήθελα άλλο τη ζωή μου μετά από αυτό. Ήθελα να πεθάνω."
Ο Αλέξανδρος προσπαθούσε να συγκρατήθει. Εγώ είχα αρχίσει να δακρυζω. Ντρέπομουν για τον εαυτό μου!
"Ο πατέρας μου με πήγε στο νοσοκομείο. Η κατάσταση μου ήταν κρίσιμη. Ήμουν στα πρόθυρα του θανάτου αλλά σώθηκα, δυστυχώς! Χρειάστηκα ψυχολόγο και εξήγησα στους πάντες τι έγινε! Ο Χρήστος ύστερα εξαφανίστηκε μέχρι που εμφανίστηκε στη δεξίωση που πήγαμε μαζί και σήμερα στο πανεπιστήμιο καθώς η μητερα του μου κάνει μάθημα!"
أنت تقرأ
Από την αγγελία στον έρωτα
عاطفيةΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...