Αλέξανδρος POV
Έπρεπε να της μιλήσω. Ήξερα ότι ήρθε ο καιρός.
"Τι εννοεις;" με ρωτάει η Αγγελική.
"Ολα ξεκίνησαν πριν 10 χρόνια. Είχα γνωρίσει τη Δήμητρα. Σπούδαζα στο Οικονομικο. Το ίδιο και η Δημητρα. Μου άρεσε πολύ ο χαρακτήρας της. Ήταν όμορφη. Είχε κάτι που τραβουσε σα μαγνήτης όλους τους άντρες. Εγώ την ήθελα σαν τρελός. Ήμουν ερωτευμένος. Ήταν ο πρώτος μου πραγματικός έρωτας. Μετά από λίγο καιρό, τα φτιάξαμε. Περνούσαμε ωραία μαζί."
Κοίταξα λίγο το φεγγαρι για να πάρω λίγο χρόνο.
"Ο πατέρας μου όταν έμαθε για τη σχέση μου με τη Δήμητρα, έκανε τα πάντα για να μας χωρίσει. Κι όταν λέω τα πάντα, τα πάντα! Μέχρι και με όπλο με απείλησε. Έτσι, αποφασίσαμε με τη Δήμητρα όταν τελείωνα τη σχολή, να πηγαίναμε μαζί να ζήσουμε στο εξωτερικό. Πήγαμε λοιπόν στο εξωτερικό και ξεκίνησα τις μεταπτυχιακες μου σπουδές στο Cambridge με υποτροφία. Η Δήμητρα έπιασε μια πολύ καλή δουλειά και όλα ήταν μια χαρά!"
Σταμάτησα να μιλάω! Δεν μπορούσα να συνεχίσω. Η σιωπή κράτησε για πολύ ώρα.
"Συνεχισε" μου είπε η Αγγελική και μου έπιασε το χέρι για να μου δώσει θάρρος.
Πιάνει το χέρι ενός δολοφόνου!
Απομακρυνα το χέρι μου και συνεχισα.
"Μετα από λίγο καιρό έμεινε έγκυος! Ένιωσα ο πιο χαρούμενος άνθρωπος του κόσμου. Ένα περίεργο συναίσθημα ότι σε λίγους μήνες θα γινόμουν πατέρας. Προγραμματισαμε λοιπόν το γάμο μας. Μια εβδομάδα πριν το γάμο μας......."
Έφυγε ένα δάκρυ, έφυγε και το δεύτερο.
"Την έπιασα στο κρεβάτι με ένα συμφοιτητη μου που είχε γίνει κολλητός μου! Πήγα στην κουζινα και έπιασα ένα μαχαίρι. Πλησιασα στο δωματιο"
Επικράτησε πάλι σιωπή.
"Την σκοτωσες;" με ρώτησε η Αγγελική.
Γέλασα κάπως ειρωνικα.
"Ούτε το θάρρος δεν είχα να τη σκοτώσω. Δεν μπορουσα"
Έφυγα λοιπόν από το σπίτι και γύρισα μετά από 2 μέρες. 3 μέρες πριν το γάμο μας. Είδα ότι με κοιτούσε ανησύχη.
Flashback
"Αγάπη μου, που ησουν; ανησύχησα!" Ήρθε και με αγκαλιασε. Εγώ τη απόμακρυνα και της έπαιξα ένα χαστούκι
ESTÁS LEYENDO
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...