Αγγελικής POV
Η επόμενη μέρα έφτασε γρήγορα. Έπρεπε να κάνω κάτι. Ήταν η μέρα κατά την οποία έπρεπε να βρω αποδείξεις. Έπρεπε να το κάνω. Ξέρω ότι ήταν δύσκολο αλλά έπρεπε. Και το χειρότερο έπρεπε να το κάνω κρυφά από όλους.
Η Σάρα περνούσε καλά με τον μικρό. Της άρεσε η Ελλάδα. Τον θεωρούσε παράδεισο. Ο κύριος Άνδρεας, το πρώην αφεντικό μου, ήρθε στο σπίτι προς έκπληξη μου. Δεν το περίμενα.
"Πώς εισαι κορίτσι μου;"
"Ολα καλα. Μια χαρά. Πως κι από δω; πως μάθατε ότι ηρθα;"
Τότε επικράτησε σιωπή.
"Θες να πάμε μαζί για ένα καφέ. Πρέπει να σου πω κάτι πολύ σημαντικό. "
Φυγαμε λοιπόν και πήγαμε σε μια κοντινή καφετέρια. Δεν ξέρω αλλά από το βλέμμα του είχα καταλάβει ότι ήταν πολύ σοβαρό.
"Τι θελετε να μου πειτε; τι συμβαινει;"
"Αγγελα, έμαθα ότι θα αναλάβεις την υπόθεση του Αλέξανδρου"
"Ισχύει!" Το διαβεβαιωσα.
"Σε παρακαλώ, βγάλε το γιο μου έξω!"
Προσπαθούσα να συνειδητοποιησω τι είχε πει μολις. Είπε να βγάλω έξω το γιο του;
"Ναι. Είναι γιος μου. Εγω είμαι ο βιολογικός του πατέρας. Και όχι ο άλλος ο σκαρτος."
"Πως;" ρώτησα με δυσκολία. "Δε γίνεται αυτό που μου λέτε."
"Ο Κώστας είναι ο αδερφός μου από την άλλη γυναίκα που είχε ο πατέρας μου. Δεν ονομάζομαι Άνδρεας Γεωργίου αλλά Ανδρέας Οικονομου. Άλλαξα το επιθετο για να έχω τη δυνατότητα να κρυφτω, να το βρω και να το σκοτώσω. Εγώ ερωτεύτηκα τη Σοφία, τη μαμά του Αλέξανδρου. Έμεινε έγκυος στο παιδί μας αλλά την ερωτεύτηκε παράλληλα και ο Κώστας και ο Κώστας ο,τι ήθελε, το κυνηγούσε μέχρι να το έχει."
Σταμάτησε και ήπιε μια γουλιά νερό.
"Ο Κώστας με απείλησε με όπλο ότι αν δεν πάρει τη Σοφία θα σκοτωσει τον Αλέξανδρο μπροστά στα μάτια μου. Δεν μπορούσα να το διακινδυνευσω. Η Σοφία μου έλεγε να την αφήσω. Και αυτό έκανα. Όταν την πλησιασα, έβαλε ο αδερφός μου κάποιους να με σκοτώσουν. Με πέταξαν στη θάλασσα και ένας κύριος με έσωσε. "
"Και με τη Γιωργια; τι συμβαινει;"
"Η Γιωργια είναι παιδί του Κώστα. Ο Κώστας βιασε τη Σοφία και έμεινε έγκυος. Ο λόγος που τη σκότωσε ήταν επειδή μια μέρα η Σοφία αποφάσισε να πάρει τα παιδιά και να φύγει καθώς έμαθε ότι ήμουν ζωντανός. Αλλά τη σκότωσε. Ο Κώστας δεν ξέρει την ύπαρξη μου. "
ESTÁS LEYENDO
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...