Επόμενη μέρα
Αγγελική POV
Ξυπνησα ευδιαθετη την επόμενη μέρα. Ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Ο Αλέξανδρος κοιμόταν ακόμα. Σηκώθηκα σιγά σιγά και πήγα στην τουαλετα για να πλυνω τα δόντια και το πρόσωπο μου. Ύστερα πήγα στην κουζινα και ετοιμασα πρωινό. Τότε ξύπνησε ο Αλέξανδρος και ήρθε από πίσω μου χωρίς να το καταλάβω και έβαλε τα χέρια του μπροστά από τα μάτια μου.
"Άσε με να μαντεψω" του είπα χαμογελαστά. Τότε με γυρισε μπροστά του και με φιλησε.
"Καλημέρα μωρό μου"
"Καλημέρα" του απαντησα. "Φτιάχνω πρωινό. "
"Πειναω σα λύκος. Πάω να κάνω ένα μπάνιο, να ετοιμαστω και έρχομαι. Θα σε πάω στη σχολή σήμερα. Εντάξει;"
"Όπως θες" του είπα.
Συνεχιζα λοιπόν να φτιάχνω το πρωινό και όταν τελείωσε ο Αλέξανδρος ήταν έτοιμο. Τότε προσπαθούσε να δέσει την γραβάτα του. Πλησιασα και του ειπα:
"Άσε με να σε βοηθήσω!" Και του την έδεσα. "Έλα να κάτσεις να φαμε."
Αρχίσαμε λοιπόν να τρώμε. Είχα φτιάξει μερεντες, μαρμελάδες και είχα κόψει ένα κομμάτι κέικ που μου το έδωσε χθες η Ειρήνη. Ήταν πεντανοστιμο. Θα της ζητούσα τη συνταγή. Τότε χτύπησε το τηλέφωνο του Αλέξανδρου.
"Ναι; έλα Κωστή. Πες μου. Ααα ωραία. Ναι μας βολεύει! Οκ θα είμαι εκει"
Τον ρώτησα για το τηλεφώνημα.
"Ήταν ο δερματολογος. Θα πάμε για τα σημάδια σου. 4 η ώρα έχουμε ραντεβού"
"Οκ. Θα πάω από το σπίτι μου και μιλάμε τότε. " του είπα.
"Εντάξει. Παμε;"
Μάζεψα τα πιάτα και φύγαμε. Με άφησε στη σχολή και είδα την Ελιζα να με περιμένει.
"Ελιζα να μου την προσεχεις" είπε ο Αλέξανδρος.
"Μην ανησυχείς Αλέξανδρε. " του απάντησε.
Καθώς πηγαίναμε μέσα είδαμε τη Γιωργια, την αδερφή του Αλέξανδρου. Ξέχασα. Θα ήταν η πρώτη μέρα και είχα απίθανο άγχος.
"Αυτή είναι η νέα μας καθηγητρια" με ενημέρωσε η Ελιζα.
"Το ξέρω" της απάντησα. Τότε με κοίταξε παραξενα και της απάντησα.
"Είναι η αδερφή του Αλέξανδρου. "
Τότε σοκαριστηκε όπως σοκαριστηκα και εγώ όταν το έμαθα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...