Επόμενη μέρα
Αγγελική POV
Το πρωί είχα καλέσει την Ειρήνη για καφέ. Να τα πούμε κιόλας όσα είχαν συμβεί.
"Δηλαδή θες να μου πεις ότι ο μεθυσμενος που έπεσε μπροστά σου είναι ο εργοδοτης σου;" Έλεγε συνέχεια.
Δεν μπορούσε να το συνειδητοποιησει. Αυτά νόμιζε γίνονται μόνο στα παραμύθια. Όσο και να της έλεγα ναι στο ερώτημα που έθεσε 5 φορές δεν το πιστεύε. Τότε μου ειπε:
"Έτσι ξεκινάνε οι μεγάλοι ερωτες"
Τότε εγώ πάλι έμεινα κόκκαλο και έπιασα ασυνειδητα το χέρι με τα σημάδια.
"Σταμάτα να το κάνεις αυτο" μου είπε. Την κοίταξα παράξενα και μου έβγαλε το χέρι.
"Ο,τι έγινε, έγινε. Σε πληγωσε, έκανες βλακεια. Καιρός για αλλά. "
"Τι λες;" τη ρώτησα. Είχα παραξενευτει που μου μιλούσε έτσι.
"Άκουσε με. Σου έκανε μεγάλο κακό. Σε πληγωσε με τον χειρότερο τρόπο. Αλλά πρέπει να το ξεχάσεις για να πας παρακάτω. Ο Χρήστος .." στο άκουσμα του ονοματος του την διεκοψα.
"Μην μου λες το όνομα του. Και να σου πω κάτι Ειρήνη. Δεν το έζησες και δεν ξέρεις πως είναι να πληγώνεσαι. Για αυτό μη μου κάνεις μαθήματα σε παρακαλώ πολύ. Δεν ξέρεις τι πέρασα. Ας αλλάξουμε θέμα σε παρακαλώ."
Και έτσι αλλάξαμε συζήτηση. Δεν ήθελα να μιλάω για αυτό το θέμα. Ύστερα μαγείρεψα, έφαγα, πήγα μετά κοιμήθηκα και ξύπνησα κατά τις 5. Πήγα έκανα μπάνιο, βαφτηκα ελαφρά και έβαλα ένα τζιν, μια αμανικη ροζ μπλούζα καθώς η ζέστη ήταν αφορητη και τα all stars μου. Τα αγαπούσα αυτά τα παπούτσια. Η ώρα πήγε 6:30 και ήταν ώρα να πάω να πάρω ταξι.
Πρέπει να πάρω δίπλωμα. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση.
Πήρα λοιπόν ταξι και σε 20 λεπτά ήμουν σπίτι του. Αρκετα μακριά έμενε. Με το που βγαίνω έξω από το ταξί βλέπω μια βίλα τεράστια. Στην είσοδο υπήρχαν 3 άτομα. Πλησιασα και τους είπα ότι είμαι η οικιακή βοηθος. Μου είπαν να περάσω και ότι ο κύριος Οικονομου με περίμενε. Καθώς έμπαινα έβλεπα ότι ο κήπος ήταν εκπληκτικος.
Wow
Έφτασα στην είσοδο της βίλας. Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε ο κύριος Οικονομου.
Αλέξανδρος POV
Η ώρα είχε πάει 7 και περίμενα την νέα μου οικιακή βοηθο. Κρατούσα στο χέρι μου ένα ποτήρι ουίσκι και το επινα. Την είδα ότι έφτασε και ερχόταν προς την είσοδο της πόρτας. Έβλεπα ότι παρατηρούσε τον κήπο. Την άρεσε μάλλον. Δουλειά της Δήμητρας.
YOU ARE READING
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...