26. Χωρισμός

5.4K 298 6
                                    

Αγγελικής POV

Ειχε πλησιάσει ο Νοέμβρης και είχα αγχώθει λόγω εξεταστικής. Ναι εντάξει είχα ακόμη 2 μήνες περίπου αλλά πάντα σε όλη μου την ζωή προταιρεοτητα ήταν το διάβασμα.  Διάβαζα πιο πολύ σε σχέση με το πριν. Και ήθελα να κάνω τους γονείς μου περήφανους.

Ήμουν στο Πανεπιστήμιο και μιλούσαμε με την Ελιζα.

"Άσε! Έχω στρωθει στο διάβασμα. Αντε μα τελειώνουμε γιατί δεν μπορώ αλλο" Έλεγα στην Ελιζα.

"Αμάν βρε. Πως κάνεις ετσι; Χαλάρωσε λίγο! Όλα καλά θα πάνε " μου έλεγε η Ελιζα που από ο,τι έβλεπα δε τη διαφέρει και πολύ. 

Ήρθε ο Φίλιππος και έκατσε δίπλα μου.

"Επ, τι λέει κοριτσια;"

"Καλά, μια  χαρά ρε Φίλιππε." Απαντησαμε στο Φίλιππο. Ο Φίλιππος έβγαλε ένα κουτάκι από τη τσέπη του και μου το έδωσε.  Τον κοίταξα απορημενη και απάντησε ότι μου αγόρασε ένα δωράκι.  Το άνοιξα και είδα ότι είχε ένα μπρελόκ με το αρχικό του ονοματος μου και ένα αγγελακι ζωγραφισμενο.

"Σε ευχαριστώ πολύ Φίλιππε. Είναι πανέμορφο. " Κι όντως ήταν.

"Δεν κάνει τίποτα! Θα ήθελα να μιλησουμε στο διάλειμμα αν είναι" μου είπε.

"Ναι, όπως θες!"

Και ξεκίνησε το μαθημα με τον καθηγητή που από ο,τι έχω καταλάβει τα έχει με μια συμφοιτητρια μου, τη Ζωή, μια πολύ καλή κοπέλα αλλά απόμακρη. Είναι κλειστός άνθρωπος και όλοι τη θεωρούν προβληματική αλλά δεν είναι έτσι. Εγώ αυτό το βλέμμα το γνωρίζω.  Θα ήθελα κάποια στιγμή να της μιλήσω και να ρθει να ενταχθεί στην παρέα μας. Είναι κρίμα να είναι μόνη της.

Ξεκίνησε λοιπόν το μαθημα μέχρι που ο καθηγητής ζήτησε να χωριστουμε σε ομάδες για να κάνουμε μια εργασία.  Ξεκινήσαμε λοιπόν να του λέμε τις ομάδες.  Η δική μας ομάδα αποτελούταν από το Νick, το Φίλιππο, την Ελιζα και εμένα.  Έβλεπα ότι τη Ζωή δεν την έπαιρνε κάνεις. Αποφάσισα να κάνω εγώ το πρώτο βήμα. Πλησιασα τη Ζωή.

"Γειά σου. Ζωή σε είπαμε.  Σωστα;"

"Ναι. Εσύ είσαι η Αγγεκικη;"

"Ναι" της απάντησα.  "Χαρηκα. Θα ήθελες να έρθεις στην παρέα μας για την εργασια;"

"Ναι φυσικά αν δε σας πειράζει!"  Μου απάντησε.

"Τι να μας πειράζει καλε; έλα!" Είδα ότι ο καθηγητής είδε την Ζωή και της χαμογελασε!

Από την αγγελία στον έρωτα حيث تعيش القصص. اكتشف الآن