38. Η Απαγωγή

4.8K 286 4
                                    

3 μηνες μετα!!!!

Αγγελικής POV

Βλέπω ότι ο Αλέξανδρος είχε  αλλάξει.  Κατά πολύ ομως.  Κάτι που δεν το περίμενα.  Οι μέρες περνούν πολύ πιο όμορφα από ότι στο παρελθόν.  Βέβαια και τότε υπήρχαν  καλές στιγμές. Αλλά προτιμώ το πως είμαστε τώρα.  Βλέπω ότι έχει κανει προοδευτικά βήματα.  Και εγώ αυτά τα εκτιμώ. 

Σε αυτούς τους τρεις μήνες ο αδερφός μου παντρεύτηκε με την Ειρήνη και πρόσφατα μάθαμε ότι η Ειρήνη έμεινε έγκυος. Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό.

Ήμουν στο σπίτι του Αλέξανδρου.

"Βρε αγάπη μου, σου είπα ότι θα λείψω 1 εβδομάδα.  Πως κάνεις ετσι;" μου έλεγε ο Αλέξανδρος.

"Δεν ξέρω.  Κάτι μου λέει να μην πας. Έχω ένα προαισθημα το οποίο μου λέει να μη σε αφήσω να πας!"

"Βρε αγάπη μου. Όλα στο μυαλό είναι.  Δεν είναι τίποτα."

"Έχεις δικιο"

Δεν ξέρω αλλά είχα ένα κακό προαισθημα. Ο Αλέξανδρος μου έπρεπε να πάει για 1 εβδομάδα στην Αγγλία για να μιλήσει με κάποιους επιχειρηματιες.  Ο Αλέξανδρος επίσης αναδειχθηκε ένας από τους καλύτερους επιχειρηματιες στην Ευρώπη και πρώτος στην Ελλάδα. Κάτι μου έλεγε μέσα μου να μην τον αφήσω να πάει.

Μετά από λίγο χτυπάει το κουδούνι και ήταν η Ειρήνη με τον αδερφό μου. Τους είχε καλέσει ο Αλέξανδρος για φαγητό.

"Φιλενάδα, πως πάει η εγκυμοσυνη;" ρώτησα την Ειρήνη.

"Άσε, μας ταλαιπωρει. Σε ησυχία δε με αφήνει.  Συνέχεια πεινάει. " Και γελάσαμε

"Αδερφέ μου, πρέπει να είσαι πολύ τυχερός!"

"Είμαι" μου απάντησε!

Αφού φάγαμε μάζεψα τα φαγητά και καθάρισα το τραπέζι.

Βραδυασε και ο Αλέξανδρος έπρεπε να φτιάξει τα πράγματα του για αύριο καθώς έφευγε.  Τον βοήθησα λοιπόν και μου ειπε:

"Θες να κοιμηθείς εδω;"

Το σκέφτηκα λίγο.

"Είσαι σιγουρος; μπορεί να θες να μείνεις μόνος" του είπα

"Πας καλα;" μου είπε σχεδόν τρομαγμενα.  "Εσενα θέλω δίπλα μου κάθε λεπτο"

"Αφού λοιπόν το θες, θα κάτσω!" Και τον φιλησα.

Μετά με πέταξε στο κρεβάτι.  Τόσο καιρό δεν τον είχα αφήσει να μπει μέσα μου. Αλλά δεν ξέρω.  Σήμερα τον ήθελα.

Από την αγγελία στον έρωτα Where stories live. Discover now