Αγγελικής POV
Έφτασε η ώρα που έπρεπε να συναντηθω με την Γιωργια. Ήθελα να μάθω περισσότερα πράγματα για τον Αλέξανδρο. Ήθελα να θεραπεύτει από το παρελθόν.
Περίμενα λοιπόν στην καφετέρια μέχρι που ήρθε. Σταυρόφιληθηκαμε και της ειπα τι έχει γίνει.
"Όσο και να θέλεις ο Αλέξανδρος θα θεωρεί πάντα τον εαυτό του ενοχο" μου είπε με απελπισία η Γιωργια. "Φοβάται και δε θέλει να περάσει τα ίδια. Δε θέλω να τον παρεξηγεις. Κατάλαβε τον!"
"Γιωργια, νομίζεις ότι δεν έχω προσπαθησει;"
"Αγγελικη, ο Αλέξανδρος είναι δύσκολος χαρακτήρας. Η εμπιστοσύνη του έχει γκερεμιστει εδώ και χρόνια. Σκέψου λίγο! Δε θέλει να περάσει τα ίδια. Είσαι το ομορφότερο πράγμα που του έχει συμβεί. Και φοβάται"
Είχε ένα δίκιο. Ίσως δεν τον καταλάβαινα όσο έπρεπε. Αλλά ήθελα να αισθάνεται ασφαλής μαζί μου. Δεν ήθελα να φοβάται επειδή μπορεί να τον πρόδωσω.
"Την προηγουμενη φορά, μου είχες πει ότι η ιστορία έχει κάποια κενά. Και συμφωνώ απόλυτα!"
Τότε η Γιωργια σοβαρευτηκε. Έβλεπα ότι αυτό που ήθελε να μου πει ήταν σοβαρό.
"Δεν πιστεύω ότι ήθελε να κάνει κακό στον εαυτό της. Δε γίνεται μέσα σε ένα λεπτό να καταστρέψεις τη ζωή σου. Για να το κάνεις χρειάζεται να σου γίνει κάτι πολύ βαρύ. "
Τότε συμφωνήσα αφού έκανα και εγώ τι ίδιες σκέψεις στο μυαλό μου καθώς το έχω περάσει και εγώ.
"Θεωρείς δηλαδή ότι την σκότωσε κάποιος αλλος;" Την ρώτησα.
"Δεν ξέρω. Αλλά σκέψου λίγο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του αδερφού μου, η Δημητρα χάρηκε υπερβολικά πολύ όταν έμεινε έγκυος. Δε θα μπορούσε καν να κάνει κακό στο ίδιο της το παιδί."
"Πρέπει να το ψάξουμε κι άλλο." Της είπα. " Για τον Αλέξανδρο κυρίως. Δεν μπορεί να ζει με αυτόν το φόβο. "
Η Γιωργια συμφώνησε.
Ύστερα γύρισα σπίτι και είδα τον Αλέξανδρο να φτιάχνει κάτι βαλίτσες.
"Αγάπη μου;" τον ρώτησα.
"Γυρισες αγάπη μου; πως πήγε το ραντεβού με την αδερφή μου;"
"Ναι... εεεε... καλά... αλλά άστο αυτό τώρα... Τι είναι όλα αυτα;"
"Δε σου είχα πει ότι θα πάμε κάπου το σαββατοκυριακο;"
"Ναι. Που θα παμε;" το ρώτησα.
Τότε με πλησιάζει και μου δίνει ένα φιλί.
YOU ARE READING
Από την αγγελία στον έρωτα
RomanceΑγγελική. 20χρονη φοιτήτρια της Νομικής σχολής , μια κοπέλα με πολλές φιλοδοξίες έρχεται από την επαρχία στην Αθήνα για να ζήσει όσα ονειρευτηκε, τη φοιτητική ζωή και φυσικά να μείνει μακριά από το παρελθόν που της προκαλεί πόνο. Όμως, η οικογενεια...