Chapt 14

164 31 16
                                    

Aemy p.o.v




Harini wakil nasional,boa menempah aku untuk makeup dia. And then dia jemput aku makan pizza dengn dia. Wuishhhh sedap sedap ni. Perut aku dah memang lapar hehe.











Aku berjalan masuk ke dalam dorm mereka mula mencari boa. Lama jugak aku pusing pusing cari boa. Tak jumpa. Mana agaknya dia eh. And. Aku baru perasan something. Kat dorm ni ta-takde orng. Ma-mana semua orang.







PRANGGGGG






Aku terdengar something jatuh. Author, kau buat cite ape ni. Hantu ke love story〒▽〒 "huuuuuuuuuuuuuu" aku dapat tangkap satu bunyi. Aku berjalan laju di koridor menuju ke tangga tingkat atas. Maybe dorang kat atas kot.  Sewaktu menaiki tangga. Aku dapat rasakan something kat belakang aku.







Aku perlahan lahan pusing ke belakang and ada stu yeoja rmbut panjang lalu depan mata aku. Keadaan dia basah. Aku cuba fikir positif. Tu maybe kru 101 yang terkena hujan kat luar tadi. Maklumlah. Kat luar hujan lebat.






Aku berdiri kaku di tangga. Perlahan lahan aku mengangkat kaki untuk mendaki tangga tu kembali. Kemudian lmpu di dalam dorm tu berkelip kelip menandakan lampu itu bakal mati.





GRUNGGG GRUNNNNG
(Author try buat bunyi guruh HUAHAHAHAHAHAH TAK JADI)






"Ah omma!" Disusuli lampu terpadam selepas bunyi guruh tersebut, aku jatuh terduduk kerana takut. "Woojin oppa, daniel oppa, sewoon oppa,jaehwan oppa, guanlin oppa,seung eun oppa,seung woo oppa." Aku menyebut satu persatu nama oppa oppa aku.






GRUNG GRUNGGGGGGG
(AUTHOR TAU STILL TAK HAHAHAHAHAH *CMPAK WOOJIN DALAM HATI SESIAPA*)




"Omma! Jinyoung jihoon somi yoojung seonho justin" aku menyebut lagi nama nama mereka smbil menutup mata aku rapat. Perlahan lahan aku rapatkan sisi badan aku ke dinding tangga. "Dae-daehwi please help me"





Aku berkata smbil mengalirkan air mata. Perlahan lahan aku sekanya ke tepi. Tiba tiba aku dapat merasakan someone peluk aku dari belakng. So warm. Dae daehwi. Dia kat sini. "Shssssh aku tau kau takot. Dah jangn nangis aku ade." Aku memeluk daehwi. Dia membalas pelukan aku.






"Hwii please help me im scared." Aku menangis smbil kepala aku diletakkan di dadanya. "Dah dah jom bangun. Jangan nngis nae?" Aku menganggukkan kepala ku. Daehwi mengapai tangan aku dan memimpin aku ke tingkat atas. Soft. Lampu kemudian tiba tiba menyala kembali.





"SSUPPRISEEEE!"



Aku mengangkat kepala ku dan lihat ke dalam bilik tarian tersebut. Do dorang berkumpul kat sini untuk ape? Suprise ape?






"Saengil chukahamnida!" Mereka semua berkata bersama sama. "Nae?" Aku berkata. "Hari ni, hari jadi donsaeng dam noona kita yang tersayang,Han Aemy!" Woojin berkata smbil melompat lompat di depan daniel yang memegang kek. Daniel memberi kan pandangan peliknya ke arah woojin. "Hana dul set!" Seonho pula berkata. Mereka bersama sama menyanyikan lagu happy birthday untuk aku.






Aku menepuk tangan tanda gmbira. "Kamsahamnida" aku menunduk. "Dah jom makannn!" Wakil boa berkata. Dia tersenyum kerana dia lah yang merancang semua ni. Daehwi melepaskan tangan aku yang dah lama digengamnya tadi. Kenapa dia lepaskan.


Tbc vote and comment

Support
Please wait for next chapt.

[Author merepek part 1]™

First author nak ucap terima kasih sangat yang sudi komen! Happy thnkyou! Kalini author nak baling spe eh. *baling woojin lagi*
Hehe thnks sesangat sebb sudi baca ff merepek ni. Perlu ke author panjang kan ff ni? Or author short kan supaya cpt habis? Maybe smpai chapt 22 kot. Kot lah sbb author rajin tulis smpai ratus ratus chapt⊙﹏⊙ hope ramai support and thanks again!




And yea. Lepas habis tulis ni an. Author ade pernah terasa nak baca balik story ni. Tau tau bila baca balik an, banyak gila typo!( ̄∀ ̄) fab kan ohohohohoho maaf kan seya〒▽〒〒▽〒〒▽〒〒▽〒 nnti author edit balik. Kalau rajin edit lah.⊙▽⊙.



(Author merepek end!)

*round of applause jisung*

Not A Fan °Re-publishWhere stories live. Discover now