Chapt 19

168 28 28
                                    

Aemy p.o.v

Aku baring di atas katil aku. Sejak aku bangun dri tido tadi aku lansung tak bergerak.Well harini hari sabtu. Takyah sekolah. Bosan tho. Really really bosan. What should i do now? Aku menghidupkan ip aku. Aku slide gmbar semalam. Gmbar yang daehwi tangkap.




Oh holy. Really nice. Muka aku tengh buruk buruk camni kau mintak aku jadikan wallpaper. Memang tak ah! Aku menekan setting dan menset kan gmbar tadi sebagai wallpaper aku. Cakap mcm apejelah kau ni aemy. Tak suka tpi buat jugak. Bantai japgi baru tau HOHO


Aku meletakkan ip aku di bawah bantal dan bangun menuju ke bilik air. Aku ingat harini aku nak keluar jejalan sensorang ah. Nak tenangkan pikiran ni jap. Serabut sikit so yeah lets keluar!

-----------------------------------------------------------

Setelah selesai aku mengambil sarapan, aku terus menuju ke arah pintu dan terus mengambil kot bewarna soft pink itu dan terus keluar.

Setelah selesai aku mengambil sarapan, aku terus menuju ke arah pintu dan terus mengambil kot bewarna soft pink itu dan terus keluar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(BAYANGKAN JELAH TU AEMY HAHAHAHAHAHAH CNTIK KAN *FLIP WOOJIN DANIEL*

Aku berjalan menuju ke sungai han selamat 10 minit maybe. Sbb rumah aku ngn sungai han bukannya jauh sngt. Dah nama pun han street hue hue. Troll orng mmg bagus eh kau author.

(Huehue author mmg suka troll orng(=´∀`)

Author p.o.v

Sedang aemy berjalan di tepi sungai,ip nya mengeluarkan bunyi yang menandakan mesg masuk, aemy mengeluarkan ip dia dari poket dia dan mula membaca mesg tersebut.

Magu magu send a message

Magu magu; aemy ah~ jom keluar aku bosan ah.

Aemyryion; aku kat luar ni dae:(

Magu magu; kat manaaaa. Aku rindu nak peluk kauuu

Aemyryion; kat sungai han~ meh lah dtg~

Magu magu; kan cuaca sejuk ni! Kenapa jalan kat sana!

Aemyryion; aku pak-

"Auch!" Aemy mengeluh kesakitan. Dia terlanggar seorang namja kerana tidak memandang hadapan. Aemy meminta maaf kepada namja itu.

"Ah cheseonghamnida!" Aemy menunduk 90 darjah. "Eh tak per takper. Salah saye sebb tak nmpak awak. Saya sebok balas mesg tadi" namja tadi berkata. Dia memandang muka aemy smbil tersenyum. "Ah nae kita sama sama salah lah heee" aemy membalas.

"Kim Samuel imnida" namja tersebut menghulurkan tangan untuk bersalaman. "Heee Han Aemy imnida!" Aemy menyambut salam Samuel mesra. "Aemy? Art high school? And make up artis 101 kan?"
Samuel bertanya mesra ke arah aemy

"Eh, mana awak tau ni?" Aemy membuat muka peliknya itu. "Hey, saye samuel, one of produce 101 contestant and oppa kepada Kim Ara" Samuel tersenyum manis ke arah aemy.

"Oh yeah! Awak yang center get ugly tu kan? And oppa ara?" Aemy berkata kembali. "Nae nae. Saya tu. Ara banyak cerita ttng awak kat saya. Dia minat sangt awak. Dia kata dia dah lama cari awak" samuel berkata. "Dah lama cari?" Aemy bertanya kembali.

"Nae sbb awak kan-" kata kata samuel terpotong dngn kehadiran Daehwi di situ. "Aemy!" Daehwi memanggil aemy dari belakng samuel. "Nae! Im here!" Aemy melambai ke arah daehwi. "Sammy? Bro what you do here?" "Daehwi hyung, aku ambik angin kat sini. Terjumpa ngn aemy pula tdi he tu yang borak jap"

Samuel menjelaskan keadaan kepada daehwi. "Oh mcm tu" daehwi menangguk faham. "Okay lah hyung, aemy, kita borak lain kali lah? Ara dah tunggu kat rumah" samuel melambai ke arah mereka berdua.

Aemy terdiam disitu terkaku. Dia memikir kan ttng ara dan adiknya itu. Tak mungkin dorang dua orang yang sama kan? Pelbagai soalan bermain di minda aemy. Dia still tak sure if adiknya itu masih hidup ataupun tak.

"Aemy? Okay tak ni?" Daehwi memetik jarinya dan menyebabkan aemy tersedar dari lamunannya. "Naee im okay dont worry~" aemy membalas. "Sure?" Daehwi inginkan kepastian. "Yep really sureeee" aemy memberikan senyuman ke arah daehwi. "So mari kita jalannn!" Daehwi menarik aemy berjalan bersama sepanjang sungai han itu.




Tbc vote and comment
Support
Please wait for the next chapt

Ekceli an author dah terminat kat idol school tu pftttttt semua cntik cntik fuh and btw tdi waktu author nak tulis please wait for the next chapt an, author tertulis please wait for the last chapt pfttt adakah masanya telah tiba(;∀;) and btw really reallythnk you for yg sudi vote and comment! Nah author baling daehwi. Mohon smbut!~

Not A Fan °Re-publishWhere stories live. Discover now