Suga p.o.v
Aku mengejar jaehwan yang sudah jauh ke hadapan. Laju pulak si pendek ni jalan. "Yah jaehwan-sshi. Woi pendek berhenti kau skarang jugak" aku memberhentikan diri aku apabila jaehwan pun berhenti. Dia memandang aku. "KAU LGI PENDEK DRI AKU EH GULA" uish apak ah. Dia pnggil aku pendek bhai. "EH KAU NI YAISH JINJJA" aku membalas. "PERGI AH KAU KAT SLUT TU. ASAL IKUT AKU"
Panas hati aku mendengar ape yang jaehwan katakan. Badan aku dah memberi isyarat untuk punch dia but hati aku diamkan je. Sabar sabar. "She not a slut. Stop calling her like that kim jaehwan" aku memberikan poker face aku. "Oh yeah then? Kau ngn dia kiss. Sedangkan aemy tau dia dah ade daehwi tapi perlu ke kiss orng lain?" Jaehwan smirk. Dia nak menang
"Hye it just misunderstanding" Jin dtg dri belakang aku menerangkan keadaan. "No it wasnt. All of you are lying just because you all want to protect that slut!" Jungkook menumbuk muka jaehwan. Aku meluru ke arah jungkook dan menarik dia ke belakng.
Jaehwan terduduk. Dia memegang mulutnya yang dah mengeluarkan cecair merah. "Oh so betullah korng nak bela dia? Oh fine go on." Jaehwan berkata. "Jin cuba membantu jaehwan bangun tpi ditepis oleh nya. "Blah ah takyah nak pura pura baik. Semua sama je perangai jahanam mcm aemy tu" jimin pula cuba untuk punch jaehwan tpi serta merta ditahan oleh sewoon yang datang dri belakang
"Jaehwan stop. Lets go. Cheoseonghamnida" sewoon menunduk meminta maaf kepada aku dan bts. Sebelah tangan aku memegang bahu jungkook yang tidak dpt menahan sabarnya. Kalau aku, aku dah bagi tpi disebabkan kesabaran, aku diamkan. Aku tak nak perkara buruk berlaku.
Jaehwan dan sewoon berlalu pergi. Jin mengajak kami balik. Dia dah msg dong hyun kata yang kami pergi dulu. Aku menepuk nepuk belakang jimin and jungkook. Sabar. Aku pun tak puas hati jugak. Asal korng yang lelebih?
Author p.o.v
Suga berjalan masuk ke rumah dia. Muka dia masam menandakan dia melalui bad day ever. Dia berjalan menuju ke ommanya,Mrs Min yang sedang duduk di sofa smbil meneliti ip nya. Mrs Min yang sedar akan kehadiran suga di tepi nya terus mengangkat kepala melihat suga. "Waegurae suga?" Mrs Min bertanya smbil kembali menscroll ip nya itu
"Aemy,shes in the hospital right now" Suga berkata smbil memandang ke arah kakinya. Mrs Min terhenti dri menscroll. Dia memandang muka suka lama. "Jinjja?!" Dia berkata terkejut. Dia risau tentang aemy. "Nae" suga berkata. "Hospital mana? Kenapa tak bagitau omma awal awal?!" Mrs Min berkata seraya berjalan laju menuju ke almari tmpat kunci kereta dia berada.
"Hospital seberang mall tu lah, omma dah kenapa? Nak pegi mana?" Suga pelik melihat Mrs Min. Tanpa memperdulikan ape yang suga kata, dia terus masuk ke dalam kereta dan mula memandu ke hospital tersebut.
Donghyun p.o.v
Aku duduk melihat aemy yang sudah berbaring di atas katil. Penat dia nngis smpai tertido. Jaehwan mulut dia ay. Nak je aku masukkam semua air mata aemy dalam mulut dia tu. Biar tmbah masin padan muka dia. Sedang aku duduk, pintu bilik aemy terbukak, daehwi. "Dae, kau dah salah paham dae. Gmbar tu just diambil dri sudut yang salah-" dae meletakkan jarinya di mulutnya menandakan nak aku senyap.
"I just want to see her. Then i'll go." Dae berkata. Dia berjalan ke arah aemy dan merenung aemy lama. Kebetulan aemy tngh nightmare kot smpai dia mengigau. "Untrue." Tu kata kata yang dikeluarkan oleh aemy seperti mahu menerangkan ttng gmbar tu kepada daehwi. Daehwi menagguk dan memegang tangan aemy perlahan. Dia mencium dahi aemy
"I know, its okay aemy" daehwi berkata mengeluarkan air mata sikit. Kepala kami berdua menoleh ke pintu apabila nendengar ketukan. Daehwi membenarkan orng itu masuk dan stu je perkataan keluar dri mulut aku.
"Omma" aku dpt rasakan daehwi memandang lama ke arah aku.