Chapt 34

149 26 3
                                    

Aemy p.o.v

Sudah beberapa hari berlalu sejak berjumpa dgn ara. Fikiran aku sejak balik dari bilik ara terawang awang. Ape maksud dia cuba sampai kan? Ahh lantak lh pening kepala aku fikirkan. Aku membaringkan diri aku di atas katil. Lama sangat aku kat hospital ni, padahal pasal pengsan je pun, tu pun sampai nak tahan 3 minggu tngok keputusan sebenar. Ntah ape doctor nak check. Lama sngt.

Sedang aku baring di atas katil, tiba tiba daehwi masuk ke dalam bilik aku. Dia menempat kan dirinya di hujung katil aku. Aku terus bangun lalu menhadap diri aku kepadanya. "Asal masuk? Dah lah tak ketuk. Ingat pencuri mana tadi" aku berkata kepadanya. Terkejut gak ah sbb ttbe masuk tak bagi salam. "Nae mian~ aemy ya~ aku nak discharge esok~ takde nak kata pape ke" daehwi berkata manja. Aku pelik. Asal ttbe manja ni. Weird af ._. "Tak-tak de pape. Nnti pepandai lah kita set date kita jumpa nnti' aku berkata kepadanya. "Kau ni girlfriend jenis apehah? Tak sweet lansung"

"Eh aku pulak. Kau yang tak sweet" aku membalas smbil menolak tangan nya yang cuba mendekati aku. "Aemy ya~ tak cukup lagi ke kiss yang aku bagi? Ke kau nak aku buat lebih?" Daehwi berkata smbil memasam kan mukanya. Dia tak memandang ke arah aku. Maybe malu dngn ape yanh dia kata sendiri. "A-ape kau ckp ni." Aku berkata tergagap. "Takde pape ah, dah bye aku nak keluar" dia bangun dan keluar. Aku cuma memandang je banyangan dia.


"Haih" aku mengeluh dgn perangai daehwi yang ttbe ni. Blushing aku sekejap. Pebenda tah dia makan smpai tersasul ckp bukan bukan. Aku baring smbil memejam kan mata aku. Serabut otak. Sedang aku cuba menenangkan fikiran, aku tertido tanpa amaran ngantuk.

Author p.o.v

Aemy bangun dgn merasa seperti tangan seseorng melingkari badannya. Dia tak dapat pastikan gerangan itu siapa. Dia cuba membuka matanya ttpi berat. Sudah beberapa kali dia cuba membuka matanya ttpi gagal. Akhirnya aemy membuka mata apabila mendengar cawan kaca yg dipegang oleh seseorng pecah jatuh ke lantai.

"YAH! BWOYA?!"  Suara jaehwan jelas kedengaran. Niatnya yang ingin melawat aemy harini terbatal apabila melihat Suga tido melingkari pinggang aemy dgn tangannya. Aemy yang terkejut dgn keadaan itu segera meleraikan lingkaran itu dan memandang suga dgn mata yang besar. "Op-oppa, dngr ni,aemy tak buat semua ni. ae-aemy tak tahu ap-" percakapan aemy terbehenti apabila jaehwan menampar aemy. "Kau kata kau kau tak tau ape ape? I cant believe this! You a liar Han Aemy. Aku menyesal kenal kau!" Jaehwan berkata seray berlari keluar dri bilik aemy.


Aemy menangis terduduk. Dia pasti yang suga tiada di sini malam tadi. Dia segera mengejutkan suga dri katilnya itu. "Bwoya, omma jangan ah" suga berkata. "MIN YOONGI IREONA"  aemy berkata dgn suara teresak esak dia tu. Suga yang mendengar suara aemy terus bangun dri tido nya yng lena tu. "Bwo-bwoya, cmner aku ade kat sini" suga berkata smbil pandang sekeliling serentak dgn itu telefon aemy dan suag berdering menandakan msg masuk.


TING
TING
TING
TING
TING
TING
TING
TING
TING
TING
TING

Suga membuka phone nya dah terkejut tngok gmbar yang dihantar. Dia menunjukkan kepada aemy. "Aemy-kita tak buat camni kan? Ni semua salah paham kan? Suga berkata. Seraya dgn itu pintu bilik aemy terbuka. "Kau memang tikam belakang!"  Daehwi berkata smbil meluru ke arah suga. Dia menumbuk suga berkali kali.

"Daehwi hajima!" Woojin yang mengikut masuk dri tadi cuba menghentikan daehwi. Dia menarik narik tangan daehwi untuk hentikan dia dri menumbuk suga. "HYUNG LEPAS!" kemarahan daehwi membara. Dia ciba melepaskan tangannya dri woojin. Dia ingin menumbuk suga smpai mati!

"Dae hajima" aemy menarik tangan daehwi smbil menangis. "Lepaskan aku perempuan kotor!" Daehwi menerjah. Aemy terkejut dngn kata kata daehwi lantas membelakangkan dirinya. "PATUTLAH KAU TOLAK AKU KELUAR WAKTU NAK SWEET HARITU. RUPA RUPANYA KAU ADE JANTAN LAIN. AND PALING TERUKNYA KAU DAH KOTOR! BRAPE ROUND HAH KAU BUAT DGN MAMAT PENDEK NI SMALAM?!" daehwi bertanya kasar. Woojin menenangkan daehwi dan suga cuba untuk bangun dri daehwi.

"LEE DAE HWII KELUAR! SEMUA ORNG DLM BILIK NI KELUAR" aemy menghalau. "OH DAH BUAT SALAH, MENGHALAU LAH? HAH SO CM NI LAH RUPANYA PEREMPUAN MURAHAN?" Daehwi berkata kasar. "KELUAR!" aemy membalas. Daehwi yang tidak puas hati itu terus keluar tanpa memperdulikan suga yang sakit. Woojin menangkat suga dan membawanya berjumpa doctor.

Aemy tutup pintu biliknya dan kunci. Dia tak mahu sesiapa menggangu nya buat masa ni. "ARGH" Aemy melepaskan geramnya dgn membaling bantal dan selimutnya ke arah tingkap. Dia juga menjatuhkan pasu dan cawan kaca yang terletak di atas rak itu. Dia terduduk. Kakinya berdarah sbb cawan yang jaehwan jatuhkan tdi. Dia menangis sepuasnya.

"Bukan aku yang buat. Ni bukan salah aku" aemy menangis teresak esak. Dia mengusut kan rambut nya dan menghentakkan kepalanya ke dinding. "Na aniya" dia menangis. Kaki dia sudah banyak keluarkan darah tpi diendahkan olehnya. "Why everything had to be like this" 



Tbc vote and comment
Support
Please wait for next chapt



HUI HUI HUI okay ke tak?

Not A Fan °Re-publishWhere stories live. Discover now