five

262 31 3
                                    

-46

Aemy p.ov

Duh, dorang itik,sorang katak. Ha baguslah. Lepasni ape? Baby? Panda?
Aku berjalan keluar dri kelas dng tak puas hati. Yelah! Aku duduk tngh tngh antara katak ngan itik. Padahal yoojung ngan somi tak dtg, cikgu boleh tukar kan tmpat dorng eiiiii geram nya! Tak suka ah. Dah lah budak budak perempuan dalam kelas aku semua bagu death glare. Seram tau tak!



"Aemy! Eh awak tunggu ah!" Aku terdengar nama aku dipanggil orng seseorang. Suga ah ni! Aku pusing belakang and "KAU NAK APE AH TAK NMPAK KE AKU TNGH-" aku terdiam. "Ah mian, saya tatau awak tengh sebok" "wink-winkboy?" "Ah nae,saya winkboy produce 101, Park Jihoon imnida" Jihoon menunduk hormat tanda salam perkenalan. "Ah cheoseonghamnida jihoon sshi, saya tatau awak yg pnggil saya tadi. Saya ingt kawan saya suga yang pnggil saya, ah mian" aku membalas.









"Ah takper, maaf salah saya juga sebab kacau awak tengah marah,hehe" jihoon senyum malu ke arah aku. WARGH PERFECT NYA DIA. MUKA BABY FACE PLUS VISUAL. I CANT BREATHE. "Hm takperlah" aku senyum kembali. "Ah,Aemy? Awak nak  balik ke? Kalau awak nak balik meh saya temankan" jihoon mempelawa (GILA KAU SAPE TAKNAK JIHOON HANTAR BALIK.) "Eh takperlah,lagipun rumah kita berlainan arah kan? Saye duduk dekat Han street" aku menolak. "Eh ape awak ni Aemy, dorm kitaorng pun dekat Han street lah"









"NAE?! -" belum sempat aku habis cakap, jihoon dah tarik tangan aku nak keluar sekolah. Blushing. Muka aku dah merah. Jihoon is so soft. I- I think i like him. "JIHOON YA" aku dan jihoon berhenti serentak apabila mendengar nama jihoon dipanggil. "Ah jinyoungie! Nak balik sekali ke?" Jihoon bertanya. "Ah nae jom ah- eh? Nuguya? Jap. Ni HAN AEMY KE and jihoon. Kenapa kau pegang tangan Aemy sshi?" Jinyoung memberi poker face nya apabila nmpak tangn kami erat berpegangan.




"Ah mian Aemy. Tak sengaja pulak. Tangan awak lembut sngt" jihoon perlahan melepaskan tangan aku. LAH PAHAL LEPASKAN. AKU BARU NAK SWEET NGAN JIHOON. JINYOUNG KAU KACAU SWEET MOMENT AEHOON AH. "Ah nae, its okay" aku berkata tersenyum. "Ah btw, Bae Jinyoung imnida, your bae." Jinyoung menghulurkan tangannya. "Ah nae, Han Aemy imnida, your future wife pfttt" jinyoung dan aku tergelak. Jihoon memerhatikan kami berdua.







"Ehem. Nak balik ke tak ni?" Jihoon bertanya. Awkward ttbe lah awak. Malu titew. "Ah nae jom lah." Aku membalas sambil menuju ke pintu pagar. Jinyoung dan Jihoon mengikut aku dri belakang. Dalam perjalanan pulang, kitaorng banyak bersembang ttng stu sama lain.







Author p.o.v




Aemy telah selesai mandi dan memakai baju. Dia menyikat rmbut nya dpn cermin. Tiba tiba ip nya berlampu menanda kan mesej masuk.




 Flowerboy,Aemyryion log in into the group chat

 Flowerboy; Aemy sshiiii

Aemyryion; Nuguya._.

Flowerboy; its jihoon><

                                            
Aemyryion; wahhh jihooooooooon, where you get my number~¿

Flowerboy; from yoojung~

Aemyryion; Dahelllllll this kidddddd. Arghhhhhh i hope only you smd yoojung know my kakaotalkㅠㅠ please dont tell others my kakao talk id. I dont want to be botherㅠㅠ

Flower boy added Baejin to the group chat

Flower boy  added Magu Magu to the group chat

Not A Fan °Re-publishWhere stories live. Discover now