Aemy p.o.v
Aku pulang ke rumah selepas dihantar oleh daehwi. Sepanjang perjalanan tadi, daehwi asyik memegang tangan aku. Dia tak nak lepas and dia khusyuk bercerita pasal produce 101. Dia nak masuk dlm top 11.
Sesampai je di rumah aku terus baring di atas katil dan mengeluarkan phone aku. Dan terus membuka instagram. Aku search nama lee dae hwi. Banyak fans account dia ade. Fuh femes. Aku visit satu satu acc dan save semua gmbar dae. Hue hue. Dia comel so why not.
Aku menukarkan wallpaper aku dri gmbar sky tumblr ke gmbar daehwi memakai full uniform produce 101. Ay comel.
Ting
Stu mesg masuk. Aku melihat phone aku. Dari daehwi. Ape dia nak. Asal ttbe mesg aku ni?
Magu magu want to send you a message
Allow/Declined
Magu magu; Aemy, kau free tak? Aku nak mintak tolong ajar aku homework ni. Susah ah:(
Aemyryion; homework? Yep im free for now. Lagi 5 minit kau dtg lah rumah aku.
Magu magu; but aku dah ade depan rumah kau.
Aemyryion; nae?! Cepatnya?
Magu magu; open the door please. Im cold
Aemyryion; im coming(;∀;)
Aku turun ke bawah dng laju, kesian dae mesti dia sejuk. Aku meletakkan phone aku di atas meja dan terus lari membuka pintu. Kelihatan dae dah menggigil.
"Dae sorry aku lmbat. Masuk ah" aku membenarkan daehwi masuk. Dia berjalan menuju ke meja dan meletakkan buku bukunya di atas meja. Aku berlari ke atas semula untuk mengambil selimut untuk diberi padanya.
"Daehwi, nah ambik ni. Lilit kan badan kau." Aku meletakkan selimut di bahu dae. Tibe tibe daehwi menarik aku ke arah dia and yeah aku ontop dia.
"I need warm hug" daehwi berkata. Dia memeluk bahagian leher aku. Dia pikir dia olaf do you wanna build a snowman? Aku terkaku but then aku membalas pelukan dia kembali. Lama juga dia hug aku. "Daehwi? Do you need hot chocolate? It can make you feel warm" aku berkata kepada daehwi. "Sure why not. My favourite anyway" daehwi melepaskan aku dri pelukannya.
Author p.o.v
Aemy menghulurkan hot chocolatenya kepada daehwi. Daehwi terus menghirupnya dan memuji aemy. "Great taste. Thnkyou" dia melemparkan senyuman kepada aemy. "Aemy. Kau ingat lagi tak waktu first kita jumpa,kau kata yang kau takkan jadi fans aku?" Daehwi bertanya tiba tiba.
"Ah? Ah nae" aku menunduk mengiyakan ape yang daehwi kata. "And see what i found" daehwi menunjukkan ip aemy smbil screen nya hidup. Gmbar daehwi still ade kat situ. Bocor rahsia agensi kerajaan hati aemy tu.
"Yah! Sape suruh kau tngok fon aku!" Aemy cuba mengapai fonnya itu. "Mana lah aku tauuuu fon kau ttbe hidup and yea gmbar aku terkeluar" daehwi menolak kepala aemy untuk menjauhkan aemy dri fonnya itu. "Yahhhhh i want it back!" Aemy still tak berputus asa dri cuba mengambil balik fon dia.
"Kiss dulu baru aku bagi" daehwi memuncung kan lipsnya tanda minta di kiss. Minta kiss ke minta penampar daehwi oii. "YAH! LEE DAE HWI" aemy memukul bahu aemy. Aemy pndang ke arah lain sambil pout. Daehwi mengambil kesempatan untuk snap gmbar selfie dia ngan aemy.
Kachakk
(YANG BUNYI NI SRS KELAKAR HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHHHAHA AUTHOR SERIOUS TAK PNDAI NAK BUAT BUNYI BUNYI NI. JANGAN GELAK. CMPAK BAEJIN KARANG BARU TAU *nk cmpak baejin*)Aemy membulat kan mata dia. Gmbar dia ngan dae terpampang dekat screen phone aemy. "Aku suka gmbar ni. Guna sebagai wallpaper." Daehwi memberi kan ip aemy kepadanya kembali. Aemy melihat gmbar itu. Muka dia serious merah. Like strawberry yang dah blend but then cmpur dngn pewarna merah
(AUTHOR MEREPEK LAGI HAHAHAHAHHAHAHAHAH *BALING BAEJIN* )
"Dah sambung buat keje ni. Aku tak paham. Cepat tolong um" daehwi menunjukkan soalan yang dia tidak paham. Aemy meletakkan ip nya ke tepi dan mula mengajar daehwi.
Tbc vote and comment
Support
Please wait for next chapt.Fuh author rasa harini semangat gila nak update 10 chapt. But cepat pulak cite ni habis nnti hue hue. Btw author dah tak nak baling woojin. Nnti kene sman huhu(;∀;)author baik author comel. Hah mohon support author ya hehe. And btw please smbut baejin kat atas tu(;∀;)
Sorry typoooooooooooooooos