Aemy p.o.v
Aku dah selesai makan so aku ambik keputusan untuk duduk di luar dorm ambik udara segar sikit. Hujan dah berhenti. Aku berdiri di depan pintu dorm. Aku memikirkan semula kejadian tadi. Mati mati aku ingt hantu. Aku senyum berseorangan.
"Hai senyum sorang sorang nmpak. Nak oppa oppa teman ke? Hoho" aku dpt meneka suara orng di belakang aku itu. Woojin oppa aku memusingkan badan aku ke belakang. "Eish kau ni woojin. Geli aku dngr ayat kau." Seongwoo berkata "haah geli odo" seung eun menambah. Aku tersenyum tngok dorng.
"Oppa buat ape kat sini?" Aku menanyakan soalan itu kepada dorng. "Ah, kitaorng nak jumpa princess kitaorng. Hee" woojin tersenyum ke arah aku menampakkan gigi taringnya yg comel tu. "Kitaorng nak ucapkan terima kasih sbb sudi jadi adik kitaorng." Daniel oppa berjalan ke arah aku. Dia memegang pipi aku dan kiss dahi aku perlahan. Aku sedikit terkejut smpai tak leh gerak.
"Thnk you sebb hadir dlm hidup kitaorng" seung eun oppa pula berjalan. Memegang tangan kanan aku dan meng kiss tangan kanan aku itu. "Thnk you sebab buat kitaorng happy" seung woo oppa berjalan mengambil tangan kiri aku untuk di kiss nya. "Thnkyou sbb sudi dngr masalah kitaorng" sewoon oppa kiss pipi kiri aku. Jaehwan oppa pula meng kiss pipi kanan aku, "thnkyou sbb tahan perangai gedik kitaorng ni"
Guanlin oppa datang ke arah aku dan meng kiss hidung aku. "Thnkyou sebab selalu bersama dengan kitaorng." Guanlin oppa berundur ke belakng. Giliran woojin. "Thnkyou sebab terima kitaorng dengn seadanya." Woojin kiss chin aku. 7 kiss. Aku kaku berdiri. "Go-gomawo oppa!" Aku memeluk dorang semua.
Author p.o.v
Daehwi memerhatikan ketujuh tujuh hyungnya itu dan menahan hatinya yang pedih melihat aksi sweet sngt tu. Daehwi memandang ke tempat lain. Dia cuba menahan air mata dia. "Daehwi hyung" seonho menegur daehwi. Daehwi memandang ke arah pintu. Seonho dan justin berada di situ. "Ah nae masuk ah," daehwi berkata smbil berjalan ke arah katilnya. Dia duduk smbil memandang lantai.
"Hyung kenapa ni?" Justin bertanya. "Hyung okay tak?" Seonho pulak bertanya. "Nae hyung okay" daehwi memberikan senyuman manis nya itu.
"Spill it out daehwi" jinyoung pula menegur daehwi. Dia berdiri di pintu dorm bersama dng jihoon. "Yea. Kitaorng semua dah tau yang kau suka kat aemy. Just tell her. Confess it" jihoon pula berkata. Daehwi memandang lantai. "Seoho justin jihoon hyung jinyoungie hyung tau yang daehwi hyung boleh buat" seonho memeluk bahu daehwi.Should daehwi confess to Aemy?
Tbc vote and comment
Support
Please wait for next chapt.CUKUP 5 CHAPT AUTHOR PUBLISH HARINI HAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHHAHAGAGAGGAGA K DAH.
UHUK. MAAF SBB BANYAK UPDATE. AUTHOR INGAT NAK BUAT SMPAI 22 CHAPT TAU. TPI AN BILA TNGOK BALIK KAT MEMO,AUTHOR ADE LAGI 44 CHAPT BELUM PUBLISH PFTTTTT〒▽〒〒▽〒 AUTHOR AKAN PENDEKKAN CHAPT IF KORANG NAK SHORT STORY JE.〒▽〒( ̄∀ ̄) MAAF KALAU ADE TYPO(゜▽゜;)(゜▽゜;)
YOU ARE READING
Not A Fan °Re-publish
Fiksi Penggemarcompleted ©baeminyoongi readers(aemy) X lee daehwi