Chapt 32

136 24 1
                                    

Aemy p.o.v

(Anggap jelah ni part aemy sebelum dae jumpa omma ae)

Aku membuka mata aku apabila mendengar perkataan omma disebut oleh dong hyun oppa. Aku cuba untuk tidak memberikan sebarang reaksi. Nak curi curi dngr. Tpi malangnya dong hyun ajak "omma" berborak di luar. Melepas peluang aku. Aku membuka mata apabila mendengar bunyi pintu ditutup. Terkejut aku apabila ttbe daehwi kat sebelah aku. Dia tngh tuang air dalam cawan.

Aku ingat dia dah tido. Bukan ke dia sakit? Kenapa banyak bergerak? Daehwi menyedari pergerakan mata aku lalu dia meletakkan cawan dia atas rak itu. Dia melabuhkan dirinya di hujung katil aku. Aku bangun dan menghadap dia. Tangan dia berbalut. Mata aku tertumpu kepada tangannya itu. Dia seakan membaca pikiran aku lalu terus menjawab nya. "Aku tau kau tak bersalah. Gmbar tu just diambil dri posisi yang salah and yea, aku bodo sebab bertindak melulu" aku mengangguk smbil memandang ke bawah apabila daehwi berkata.

"Haus tak? Minum air ni. Meh sini" daehwi bangun mengambil cawan itu lalu disuakan kepada aku. Aku memgambilnya perlahan dan meneguknya perlahan lahan smbil diperhatikan daehwi. "Bibir kau kering eh? Tak minum air ke?" Daehwi bertanya. Aku mengeleng. "Dah minum but yea still kering Ntah kenapa haih." Aku memalingkan muka aku ke rak itu dan meletakkan cawan dan semasaku berpaling semula aku dapat rasakan bibir daehwi menyentuh lips aku. It just wet af.

"Tu salah satu cara nak lembapkan bibir kau, err dah lah dah lewat ni aku nak blah dulu bye" daehwi mengusap kepala aku sebelum dia keluar dri pintu bilik aku. Aku terbaring mengejut di katil aku dan mula menghentak hentak katil. "APA NI DIA CURI KISS AKU LAGI"  aku meraung.

Author p.o.v

Ara mengkaku kan dirinya di atas katil. Air mata dia keluar perlahan lahan. Oppa dia, baejin oppa betul betul berdendam dngn donghyun. Dia jadikan aemy sebagai mangsa and aemy terpaksa melalui semua ni. Dia tak dpt menghalang baejin kerana dia sudah diamaran. Baejin mengugut dia dan itu membuatkan dia takut.

Flashback

Ara p.o.v

"Baejin oppa"  aku berkata seraya melihat tubuh kurus dan tinggi itu. Aku dah dapat mengagak itu siapa dan terus menegurnya.
Dia memusingkan badanya menghadap aku. Dia memberikan isyarat untuk aku masuk ke dalam bilik dan menutup pintu. Aku duduk di atas katil aku smbil memandang dia yang ingin kata kan sesuatu.

"Kau dah tau an rancangan aku? So better jangan bukak mulut or you will be the next victim. I'll kill all your family members" baejin oppa berkata. Aku hanya menundukkan kepala. "Kau dah banyak terhutang budi dgn keluarga aku. Kalau bukan aku mintak appa lepaskan kau, aku rasa kau dah jadi slut full time" dia berkata lagi.

Sesungguhnya selepas dong hyun oppa tinggalkan aku,aku menjadi amat takut dan menangis sepanjang masa. Dengar  cite dorng nak jual aku kat seung cheollie, main slut kat korea ni. Tpi disebabkan baejin oppa meminta aku dilepaskan, aku sgt terhutang budi kepada dia, disebabkan hutang budi itu, aku jatuh cinta dgn baejin oppa tanpa diketahui sesiapa. Dri pandangan mata baejin oppa, semua nya kene perfect, tpi aku? Dah lah takde fam, miskin hina. So aku diamkan diri supaya taknak diri dimalukan. Sejak dri tu, aku mula ikut semua ape yang dia nak.

Memang baejin oppa dah merancang dri dulu untuk balas dendam kepada keluarga aku. Walaupun tak rela tpi aku buat juga. Dia jadikan aku sebagai umpan. Aku kene jalankan tugas aku tanpa bocorkan rahsia. Semua ni untuk kebaikan baejin oppa. Disebabkan cinta, aku buta smpai sanggup mengikut arahan untuk bunuh family sendiri. Dan misi aku sekarang is, kene cri omma aku untuk dijadikan umpan real supaya aemy unnie termasuk perangkap yang telah baejin oppa rancang.

Author p.o.v

Baejin keluar dri bilik ara dan menutup pintunya perlahan. Dia tidak sedar yang daehwi sudah menunggu untuk suprisekan dia. "BAH" Daehwi menyergah. Baejin yang bertindak pantas terus memukul kepala daehwi dngn spontannya. "AUUUUCHHHH" daehwi berkata smbil memegang kepalanya yang sakit itu.

Daehwi berasa lega sedikit kerana dia telah menenangkan wanita tua itu tadi. Entah kenapa daehwi rasa sesuatu antara dong hyun hyung dgn Mrs Min itu. Dia merasakan seperti Dorgn tu ade kaitan antara stu sama lain. Baejin sudah lama berjalan ke hadapan meninggalkan daehwi yang termenung lama ntah kenapa. Daehwi mengejar nya dri belakang dan mula menanyakan soalan kepada baejin.

"Jinyounggie, kau rasa spe mrs Min tu ah?" Daehwi bertanya. "Mrs Min yang mana ni? Omma suga?" Baejin membalas. Daehwi mengangguk. "Asal kau tanya" Baejin bertanya kembali. "Sbb aku dngr dong hyun panggil Mrs Min omma" daehwi berkata. Baejin membulatkan matanya seakan akan tidak percaya. "JINJJA?!" "Nae~" Baejin tersengih gembira. Dia tidak sangka yang rancangan dia akan berjalan dgn sebegini lancar .

"Its show time"

Tbc vote and comment
Support
Please wait for the next chapt

HUI. CHAPT 32 AND AUTHOT DH HABIS GEO PT3 2017 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH LEGA SKIT. PASNI BOLEH AH UPDATE BEBANYAK CM SELALU. BTW JAUH PULAH RANKING AUTHOR PERGI SEMINGGU NI DAH 906 PFT HAAHHAHAHAHAHAHA ITS OKAY

Not A Fan °Re-publishWhere stories live. Discover now