Hoofdstuk 1

326 19 2
                                    

POV Taylor.
Ik gooi mijn kluis dicht en ik loop met mijn boeken in mijn handen naar de les. Wanneer ik voor het klaslokaal sta pak ik mijn tas om de boeken erin te doen.

Vervolgens worden mijn boeken uit mijn handen geslagen. Ik kijk boos omhoog en ik zie Scott, de grootste pestkop van de school. Hij moet me altijd hebben die klootzak.

"Ach.. heb ik je nu boos gemaakt?" Vraagt hij met een jammerende stem om mijn gezicht te beschrijven. "Wil je dat ik boos word?" Vraag ik op een kalme toon en hij doet ze handen omhoog.

"Ach nee! Straks blaas je me nog omver!" Roept hij en hij lacht. Daarna duwt hij me omver en loopt hij grinnikend weg. Ik trek een boos gezicht en ik word met warme handen overeind getrokken.

"Trek het je niet aan Tay... hij is niks waard." Zegt Zack en ik zucht. "Als blikken konden doden had ik die jongen al lang al naar de hel gestuurd." Antwoord ik en Zack lacht.

Mijn naam is Taylor en Zack is mijn tweelingbroer. Hoewel we niet echt heel erg op elkaar lijken vanwege het verschillende geslacht zijn we toch een tweeling. Onze ogen zijn hetzelfde maar daar blijft het wel een beetje bij.

We hebben les op het Star College en er zijn dit jaar enorm veel nieuwe mensen bij gekomen. Mecka City is een plek waar ik al m'n hele leven woon. Ik ga nu naar de vierde klas. Mijn laatste jaar en dan kan ik eindelijk naar het MBO als ik slaag.

"Wow gaat het?" Vraagt een meisje die mijn boeken van de grond haalt en ze aan mij geeft. "Het gaat best. Ik haat Scott." Mompel ik en het meisje kijkt me bezorgd aan.

Ze lijkt wel een beetje van mijn leeftijd maar dan iets jonger. Ze heeft bruin haar en ik heb haar hier nog nooit gezien. Überhaupt nog nooit in Mecka City en zo groot is deze stad niet.

"Pestkoppen zijn nooit leuk, geloof me... ik heb ervaring met dat soort mensen die denken dat ze de popu badboys zijn." Antwoord ze en ik trek een wenkbrauw omhoog.

"Waar kom je vandaan?" Vraag ik en ze haalt haar schouders op en schud me de hand. "Ik kom uit een stad die niet echt dichtbij Mecka City ligt. Mijn naam is Cloe." Zegt ze en ik lach.

"Mijn naam is Taylor en dit is mijn broer Zack." Antwoord ik en ze knikt. "Ik ben totaal nieuw op deze school. Ik ben hier pas net. Ik woon nu met mijn vriend hier in de buurt." Zegt ze en ik lach.

"Je lijkt wel 16, woon je nu al op jezelf?" Vraagt Zack en Cloe knikt. "Ja, mijn vriend is iets ouder als ik en we wonen al best een tijd samen op onszelf. Hij heet Rick." Zegt ze lachend en ook dat is geen bekende naam voor mij.

"Nou ik wil je in ieder geval welkom heten op het Star College en ik hoop dat je snel je MBO mag doen." Zeg ik en ze zucht. "Kon het maar he." Antwoord ze en ik knik een beetje verward maar ja... ik zou ook al graag naar mijn MBO willen.

Ik doe mijn boeken in mijn tas en ik loop samen met Zack naar binnen wanneer de leraar komt. Klaar voor de nieuwe dag en het nieuwe schooljaar.

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu