Hoofdstuk 13

213 17 4
                                    

POV Taylor.
"En wat als jullie liegen? Wat als jullie Cloe alleen bij naam kennen en ons hebben nagetrokken?" Vraagt Kéziah en ik zucht en kijk naar Zack die er beroerd uit ziet. "Zack gaat het?" Vraag ik en hij schud met z'n hoofd. "Ik weet het niet... ik voel me raar." Zegt hij en Gabriel knikt.

"Ah, jullie gaan je langzaam beroerd voelen tot dat jullie dood gaan want jullie zijn half engel en die kunnen niet lang in de onderwereld zijn." Legt hij uit en ik kreun van de irritatie. "Laat mij maar." Zegt Kéziah en hij knipt in z'n vingers en Zack gaat rechtop staan met een raar gezicht.

"Wat heb je gedaan?" Vraag ik en hij lacht. "Ik heb ervoor gezorgd dat jullie hier kunnen blijven. Niet dat ik dat wil maar oké." Zegt hij en ineens verschijnt er een roze poort achter ons waardoor we ons omdraaien.

"Ik heb jullie zo gezegd blijf uit die onderwereld!" Het is Cloe die boos met Rick door het portaal komt en niet eens let op het feit dat er een poort geopend is terwijl dat niet de bedoeling was. Hoe wist ze überhaupt dat we hier zaten?

"Cloe!!" Roept Gabriel en hij rent naar haar toe. "Gabriel!" Roept Cloe snel achter hem aan en hij springt in haar armen en hij omhelst haar stevig. Ze omhelst hem ook en daarna bekijkt ze hem. "Maar hoe?!" Roept ze en Gabriel laat de ring zien. "Ik leg het allemaal later uit." Zegt hij lachend.

Cloe kijkt onze kant op en ziet dan Kéziah staan. "Zo zo kleine Siroop... na meer als 20 jaar zien we elkaar weer. Ik kom ook maar niet van jou af he of wel?" Vraagt hij grinnikend en Cloe rent in zijn armen in vampier snelheid.

"Ugh ik heb je gemist toverbal." Zegt ze en hij lacht tegen haar nek. "En Henry natuurlijk!" Roept Cloe en ze omhelst hem ook. Er komen zelfs meer mensen bij staan die Cloe allemaal omhelst. En ik herken ze allemaal van de foto op Cloe's muur. Ik mis sommige wel. Misschien bedoelde Anne dat met gevallen strijdertjes.

"Het is lang geleden dat we hier zijn geweest toch Cloe?" Vraagt Rick en ze draait zich om. Dan ziet ze ons en kijkt even boos. "Hoe hebben jullie de poort open gekregen?" Vraagt Cloe terwijl ze met haar armen over elkaar tegenover ons staat.

"Hij was al open." Zegt Zack alsof hij een kind is die zegt dat de deur al open stond toen hij erdoorheen kwam om iemand anders de schuld te kunnen geven. Cloe draait zich om naar Kéziah en ze kijkt bezorgd.

"Kéziah er is iets mis in de stad waar ik net ben komen wonen. Iemand probeert een nieuwe lijn siropen aan te maken en we weten niet wie. Duidelijk dat een vampier en een weerwolf het werk doen want ik verjaagde ze toen Zack en Taylor werden aangevallen. We moeten uitzoeken wat er aan de hand is." Zeg ik en Kéziah kijkt rond.

"Weet je ik hou er wel weer van om eens een avontuur te beleven. Na alle avonturen en hier dan stilzitten mis ik dit. Weet je wat? Ik, Henry, Gabriel en Gideon gaan met je mee naar de mensenwereld. De rest blijft hier en houd een oog in het zeil wanneer ik weg ben. Aangezien Henry mee gaat geef ik Will de leiding. Geef aan de rest van de soldaten door dat dit zo is vastgesteld." Zegt Kéziah tegen de demonen die knikken en weglopen.

"Goed dan... laten we op avontuur gaan." Zegt Cloe.

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu