Wedstrijdje..

225 11 5
                                    

Yo Yo! Ik ben met een leuk idee gekomen! Sommige lezers van mijn boeken zijn ongekende talenten. Ik was eerst ook een noob met een boek die niemand leuk vond en maar 10 lezers kreeg. Nu gaat het heel goed! Zo lang je je fantasie maar laat spelen komt het goed!

Hoe dan ook... ik wil graag dat jullie ook een keer in een spotlight komen. De meeste van jullie weten wel van mijn YouTube kanaal. Mocht je nog niet geabonneerd zijn: BriskFamily.

Ik maak Wattpad trailers en ik heb momenteel niks om te maken. Ik maak dus voor de gelukkige winnaar een boeken trailer. Maar dan moet je wel een boek hebben! Anders gaat het niet.

Oke... hoe kun je meedoen? Typ in de comments:  #JoiningTheBriskGame
-Gebruikersnaam
-Boek voor trailer

En je zit automatisch in de race. Wanneer ik 1K lezers op dit boek heb gehaald krijgen jullie de uitslag want ik wil iedereen de tijd geven en aangezien de lezers met rap tempo omhoog gaan... zorg dan gewoon snel dat je mee doet Hahaha.

Ik kijk 1 voor 1 jullie accounts na en ik bekijk de samenvattingen van de boeken. Er kan maar 1 winnaar zijn! Daarom kijk ik zorgvuldig en geduldig en daarom wacht ik met de uitslag tot 1K lezers.

Doe snel mee en win een trailer!

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu