Intervieuw??

193 7 0
                                    

Hey Hey mensen! Even een nieuwtje! Iemand op Wattpad die mijn boeken graag leest moest een soort artikel voor het volgende jaar voor z'n school maken. Het artikel gaat over de app die hij het meest gebruikt en dat is Wattpad. Hij mocht zelf kiezen wat het werd en hij besloot dus een interview met iemand te houden waarvan hij de boeken het meeste leest.

Yolo1882 of terwijl Jason King in mijn boek Beyond. Hij speelt een grote rol dus check hem uit in dat boek! Z'n echte naam is Jack. Hij wilde dus een interview in dat artikel zetten en dat is nu klaar. Ik besloot het dus ook te posten in dit hoofdstuk zodat jullie ook kunnen zijn wat ik van Wattpad vind en wat ik van jullie vind want dat gaat jullie natuurlijk net zo hard aan.

1. Wat vind je tot nu toe van Wattpad?
Wattpad is de nummer 1 social media app die ik niet kwijt kan raken. Dat is raar aangezien je ook nog Insta en snap en al die andere dingen heb maar schrijven is gewoon iets wat ik nodig heb in het leven en waar ik niet zonder kan. Ik vind Wattpad geweldig nu en ik vind het super dat er zo veel mensen zijn die mijn boeken ook leuk vinden.

2. Luister je vaak naar wat je verteld word in de reacties?
Ja,  ik let daar echt enorm op. Ik vind het heel belangrijk wat mensen van mijn boek vinden zelfs al is het haat. Het geeft mij een teken dat ik dingen moet aanpassen. Sommige zeggen dat ik het moet negeren maar ik ben nooit zo'n mens geweest. Ik trek het me erg aan. er is wel een tijd geweest in mijn boek The Badboy is The Vampire dat ik niet meer verder wilde schrijven na boek 3. Er verschenen zo veel berichten dat ik verder moest gaan maar ik wilde het niet echt. Ik vond het goed zo. Maar ik merkte na een paar weken dat ik de karakters heel erg begon te missen. Ik had ze ieder een verhaal en een background Story gegeven en ik kon dat hoe dan ook niet achter me laten. Doorgaan kwam dus eigenlijk niet echt door de fans. Het zijn de karakters die het boek levende hielden. Dat is dus ook waarom ik de spin-off ben begonnen. Ik kan deze karakters niet achterlaten ook al zijn ze fictief.

3. Wat dacht je toen The Badboy Is The Vampire net uit kwam?
Ik dacht echt dat er een stuk of 20 of 30 hoofdstukken zouden komen maar nee. Toen ik ongeveer 22 hoofdstukken had bereikte ik 1K oogjes en toen dacht ik... Wow mensen vinden dit wat. Ik kreeg steeds meer reacties en stemmen en meer volgers en de lezers gingen maar omhoog en omhoog en omhoog. Op dit moment ben ik op weg naar de 200K oogjes. Ik heb vertrouwen dat de teller daar komt.

4. Stop je een beetje van jouw dagelijks leven in jouw karakters?
Ja natuurlijk, iedere keer. Ik haal mijn inspiratie uit mijn omgeving en dat is waarom ik altijd weer een nieuw verhaal heb. De onderwerelder siroop bedacht ik toen ik roze limo dronk. Blijkbaar is dat 100K+ oogjes waard Hahahaha. Ik had nooit gedacht dat mensen dat zo leuk gingen vinden. Natuurlijk kreeg ik haat en ik wilde er ook wel mee stoppen en opnieuw beginnen en ik zat lang in een dip met de onderwerelder maar iemand zij dat ik het juist uit moest breiden en moest kijken wat er gebeurde. Man wat hield ik van die fans. Wat ik wel heel irritant vind is dat heel veel mensen zeggen dat de Siroop een Hybride is. Oke mensen luister... stop daar gewoon mee want het is geen Freaking hybride.

5. Stel... je zou gehackt worden en al jouw boeken waren in 1 klap weg en konden niet meer terug gevonden worden, wat zou je doen?
Ik zou in iets van een mental breakdown vallen. Ik heb aan sommige boeken zo lang gewerkt en ik zou dat echt niet kunnen verwerken. Ik weet ook niet of opnieuw schrijven zin zou hebben want het zal nooit zo origineel worden als dat het was. Ugh, ik zou er niet aan kunnen denken om dit alles kwijt te raken. Ik hou zo veel van mijn boeken en karakters. Deze vraag is gewoon een marteling voor me haha.

6. Wat doe je als je niet op Wattpad zit?
Dan doe ik iets wat met Wattpad te maken heeft. Ik heb een YouTube kanaal waar ik Wattpad trailers op zet en dan ben ik eigenlijk veel aan het editen. Mijn YouTube kanaal heet ook BriskFamily. Af en toe krijg ik wel eens vragen om me heen of ik zou willen vloggen ooit. Hm... misschien ooit...

7. Ga je ooit een echt boek uitbrengen?
Mijn beste man... het enige wat ik daarop te zeggen heb is: misschien ooit...

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu