Wat was de siroop origineel?

103 6 1
                                    

Yup ik weet het, sommige mensen in het commentaar gaan zo zijn van: siroop is limonade.
No shit

Hoe dan ook ik heb steeds terug blikken op deze series dus ik heb besloten dingen uit te leggen over het boek en wat bepaalde situaties inhouden. Soms dan krijg ik in de comments van: wacht maar dit moment voelt niet compleet of we hebben niet genoeg uitleg over iemand gekregen of over de achtergrond. Waar de karakters nou vandaan komen.

Vandaag wil ik met jullie delen hoe ik de siroop in het origineel bedacht had.

Dus in The BadBoy is the Vampire had ik een nieuw wezen nodig maar ik wilde iets origineels, iets van mij. Hetgeen wat ik bedacht heb. Ik ging zoeken naar inspiratie en zoals ik al eens eerder zei, ik dronk roze limonade en er kwam al een beeld. Maar ik kwam iemand tegen in de stad en die had (op beide armen) van zijn pols naar z'n elleboog aan de binnenkant van z'n arm twee tattoos. Het waren een soort van Chinese tekens. De ene paar stonden voor kracht en de andere paar stonden voor moed. (Gevonden en opgezocht)

Mijn idee was dus origineel om de Siropen tattoos te laten hebben zoals die man ze had en wanneer ze hun krachten willen gebruiken laten ze de tattoos roze oplichten.

Waarom is dat niet in het boek gekomen? Nou! Ik stelde me de groep voor in èèn lange rij bij elkaar en dan heb je iedereen met lichtgevende ogen en dat ziet er vet gaaf uit maar dan hebben alleen de siropen weer tattoos. Het is een eye catcher en het maakt de actie foto minder leuk. Natuurlijk konden ze dan ook de roze ogen toegepast krijgen alleen dan heb je alsnog de eye catcher van de tattoos. Ik wilde èèn ding dat licht gaf zodat de groep met z'n allen èèn ding gemeen had en dat was lichtgevende ogen. Anders had ik ze allemaal lichtgevende tattoos moeten geven om ze allemaal iets gemeen te laten hebben alleen kom op... dan verpest ik het voor weerwolven en vampiers.

Ik ging hiermee naar mensen en gek genoeg waren ze het met me eens. De siroop heeft al heel veel toegepaste dingen en om steeds dingen toe te blijven voegen maakt ze alleen maar meer onsterfelijk lijken en dan worden ze bijna onverslaanbaar (omdat de tattoos ze ook extra kracht zouden geven) en onverslaanbaar zijn maakt het verhaal helemaal niet zo interessant meer.

Mocht je nou zelf onbeantwoorde vragen hebben? Stel ze hier beneden en dan bespreek ik het een keer in een After talk! Zo word meer duidelijk! Alleen maar goed!

Dan denk je... wat voor vragen? Nou bij mij komen er al honderd vragen haha.
Waarom is Gabriel degene die stierf?
Waarom bracht je Kéziah terug in The BadBoy Is The Vampire?
Hoe kwam je achter Roy, Marcel en Ruvik?
Etc.

Doedels lieve mensen! Hopelijk tot de volgende After talk!

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu