POV Taylor.
Daarna springt er een jongen voor Ruvik. Hij is iets kleiner als hem en hij heeft een brandwond op de zijkant van z'n gezicht. Ik kijk ernaar en hij lacht. "Mijn naam is Johannes maar noem me Johnny. Ik ben een vriend van Ruvik en nieuw. Taylor nam ik aan?" Vraagt hij. Hoe kan hij dat weten. Hij rijkt z'n hand uit en ik neem hem aan.Vervolgens verschijnt er een roze flits en val ik in een soort portaal. Ik zie een snel iemand een vampier en een weerwolf getransformeerd. Mensen die Zack en mij hadden gedood. Ik zie Cloe hoe ze een vuurvlam naar de wolf werpt en dat het z'n gezicht raakt.
Johnny is een weerwolf en Ruvik is een vampier. Dit zijn de mensen die ons veranderd hebben. Ze zijn volgens mijn mening dom bezig. Ik ken ze amper tien minuten en ik weet nu al wie ze zijn en wat ze hebben gedaan. Man ik hou er soms van om een siroop te zijn.
Ik trek mijn hand terug en ze kijken me beide verbaasd aan. "Je hebt frisse handen." Lieg ik en hij knikt glimlachend. Johnny straalt wel iets aardigs uit maar Ruvik is meer mysterieus. Johnny is een type om per ongeluk tegen me aan te lopen in de stad en Ruvik is zo'n type dat me expres opzoekt omdat hij per se iets wil weten.
"Ruvik is soms een beetje saai." Zegt Johnny zacht en Ruvik hoort dat. Hij geeft hem een klap tegen z'n hoofd waardoor Johannes een paar stappen opzij zet. "Ik wilde je niet lastig vallen of zo Taylor. Je leek me gewoon heel aardig." Zegt Ruvik.
"Wat willen jullie van me?" Vraag ik en ze kijken elkaar aan. "Niks bijzonders. Gewoon vrienden worden. We zijn nieuw hier en we proberen gewoon vrienden te zoeken." Zegt hij en ik knik.
Vervolgens loop ik maar weg om dit beschamende gesprek te negeren. Ik spoor Zack op met een knoop van z'n shirt. Hij is bij z'n kluisje. Ik kijk om me heen of er niemand meer om me heen is en dan ren ik in vampier snelheid richting z'n kluis.
"Wow hey Taylor! Je laat me schrikken!" Roept hij boos en ik lach en daarna kijk ik wat serieuzer. "Ik wil even praten met je over een nieuwe groep die hier op school is gekomen." Zeg ik en hij doet z'n kluis dicht.
Vervolgens kijkt hij me geïnteresseerd aan en ik begin weer te praten. "Er kwamen net twee jongens naar me toe en ik vertrouw ze voor geen meter. dit zijn de jongens die ons veranderd hebben in siropen. Ze proberen vrienden te worden. Ze proberen duidelijk controle te houden over wat ze hebben gecreëerd." Leg ik uit.
Zack kijkt om zich heen en kijkt dan wat serieuzer naar mijn ogen. "Weet je honderd procent zeker dat dit waar is?" Vraagt hij en ik knik wild. "Ja zeker! Ik heb het gezien toen hij z'n hand aanbood om kennis te maken." Antwoord ik.
JE LEEST
The Siroop ✔️
VampireIn deze bloedstollende spin-off van The BadBoy Is The Vampire 1,2,3,4&5 volg je het verhaal van de Siroop. Een oeroude onderwerelder met speciale krachten en speciale ogen. Taylor en Zack zijn 17 jaar wanneer ze bekrabt en gebeten word door mysteri...