POV Zack.
Ik ijsbeer door de kamer heen en ik gooi mijn armen meerdere keren de lucht in. "Dit is slecht... dit is slecht slecht slecht!" Roep ik door de kamer heen en ik begin sneller te lopen. "Rustig aan." Zegt Rick en ik sta stil en kijk hem verbaast aan. "Rustig?! Hoe kan ik rustig zijn!?" Roep ik en ik zie dat de kamer roze word wat betekend dat mijn ogen waarschijnlijk roze zijn."Ik kan niet rustig zijn!" Roep ik en ik schiet een soort licht roze kleurige bal naar een foto naar de muur en ik val achteruit. "Nee!" Roept Cloe en ze rent erop af. Mijn ogen worden normaal en ik kijk met volle verbazing naar de verbrande foto. Taylor staat ook op.
"Cloe... het spijt me zo." Zeg ik terwijl ik opsta en ze kijkt me niet aan. Ze knipt in haar vingers en de foto is weer zo goed als nieuw waarop ik adem haal. "Het kan gebeuren bij nieuwe Siropen." Zegt ze en ik kijk naar de grond.
"Wie zijn die mensen?" Vraagt Taylor die naar de foto toe loopt en ze bekijkt de mensen. Er staan mensen op met glimmende ogen wat duidelijk elektrisch gemaakt is.
"Dit zijn onderwerelders." Zegt Taylor en Cloe knikt glimlachend naar de foto. "Behalve deze twee jongens." Zegt ze en ze wijst naar twee jongens die duidelijk tweelingbroers zijn. "Hoe heten ze?" Vraag ik terwijl ik ervoor ga staan en ze begint met de jongen die helemaal links staat.
"Dit is Kéziah, de koning van de onderwereld. Daarnaast staat Henry, Daarnaast sta ik en daarnaast staat Rick. Naast Rick staan Eva en Will en Gabriel en Gideon en Russel en Nupas en Henderson en Anne." Zegt Cloe en ik bekijk alle mensen.
"Wacht Anne... daar was ze dus nog een kind." Zegt Taylor en Cloe knikt. "Deze foto werd ooit genomen door een vrouw een tijd voor de onderwereld oorlog waardoor de poort sloot." Legt Cloe uit en ik kijk naar de jongen met de paars/roze ogen.
"Cloe deze jongen zagen Taylor en ik in onze droom." Zeg ik en ik wijs naar de jongen. Cloe kijkt naar hem en ze lacht. "Dat is Henry en hij is de prins van de onderwereld. Hij neemt de plek in van iemand genaamd Marcel. Een persoon die zo slecht was en met hem hebben we oorlog gevoerd. We zijn twee van deze mensen verloren tijdens dat hele gebeuren. Nupas en Russel. Russel pleegde zelfmoord maar kwam terug naar de onderwereld. Als je dood gaat ga je naar de onderwereld zonder krachten." Zegt Cloe.
"Wow heftig." Zeg ik. "Maar wat voor droom was dat?" Vraagt Cloe en ik schud een beetje wakker met mijn hoofd. "Dat de jongen ons stak met z'n zwaard omdat we bedriegers waren." Antwoord Taylor en Cloe kijkt naar beneden.
"Hm, ik snap het niet. Henry zal nooit maar dan ook nooit iemand kwaad doen. Hij is een schat." Zegt Cloe. Vervolgens gaat de deurbel en we kijken allemaal die richting in.
JE LEEST
The Siroop ✔️
VampireIn deze bloedstollende spin-off van The BadBoy Is The Vampire 1,2,3,4&5 volg je het verhaal van de Siroop. Een oeroude onderwerelder met speciale krachten en speciale ogen. Taylor en Zack zijn 17 jaar wanneer ze bekrabt en gebeten word door mysteri...