Proloog

342 16 3
                                    

*2 jaar na het laatste hoofdstuk van The Badboy Is The Vampire*

22 jaar geleden is de laatste keer dat ik mijn vrienden zag. Anne is volwassen en haar kind noemt me zelfs tante nu ookal ben ik enkel Anne's beste vriendin. Rick en ik zien er natuurlijk nog steeds hetzelfde uit.

We hebben beide besloten om ver weg te gaan naar een andere stad om slechte herinneringen achter ons te laten. Ook goede herinneringen worden daar achtergelaten.

Toen de poort gesloten werd wist ik het zeker. Ik zou ze nooit meer zien, en ik weet nu nog steeds dat er geen hoop meer is na deze 22 jaar. Ik ben nu 38 maar ik zie er nog steeds uit als iemand van 16.

Ik verhuis met Rick naar Mecka City om een nieuwe start te maken en om weer naar school te gaan in een lange tijd. Ik heb mijn diploma al gehaald natuurlijk maar ik kan niet daar terug gaan naar school. Wat zullen ze wel niet van mijn uiterlijk denken? Ik zie er hetzelfde uit.

We zitten in de taxi met veel van onze spullen en we hebben een appartement gehuurd met het geld dat Rick nu verdient. Hij werkt als IT-jongen bij IntroTech en dat speelt zich allemaal af ondergronds dus last van de zon heeft hij niet.

Ik ben er klaar voor. Klaar om een nieuwe start te maken ergens anders met hopelijk nieuwe vrienden en hopelijk zonder problemen...

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu