POV Taylor.
"Waar is dit eigenlijk van gekomen? Ik weet dat dit je vrienden zijn maar wat is er gebeurd?" Vraag ik en Cloe kijkt me aan met een glimlach. "Nou ik zat op school met Anne en er was een groepje badboys en Rick zat daar in. Toen ik erachter kwam wie hij echt was kwamen er steeds meer mensen bij en uiteindelijk werden we een liefdevolle vriendengroep die voor een lange tijd uit elkaar ging." Legt ze uit."Zijn er dingen veranderd?" Vraagt Zack en Cloe zucht. "Als ik zo naar het algemeen kijk zie ik dat er zeker dingen zijn veranderd. Met hoe het was en hoe het nu is. We hebben mensen verloren die niet verdiende dood te gaan. Ik had een goeie vriend die kanker had." Antwoord ze en ik kijk bezorgd.
"Wat zielig dat hij daaraan overleden is." Zegt Zack en Cloe schud met haar hoofd. "Hij is niet aan de kanker overleden. Hij is vermoord door Marcel." Zegt ze.
"De prins van de onderwereld?" Vraag ik en ze knikt licht. "Eigenlijk is het ex prins. Henry is de prins nu." Zegt ze en ik en Zack knikken tegelijk. "Ze hebben je nodig he?" Vraag ik en Cloe en Rick glimlachen tegelijk. "We zullen ze altijd nodig hebben. We zijn... nou ja, een onverslaanbaar roedel met z'n allen kan je wel zeggen." Zegt Gideon.
"Ja hoe zit het met Annes roedel?" Vraagt Zack. "Die zitten verspreid in de onderwereld om alles te bewaken. Hun zijn ook net zoals ik volwassen geworden." Zegt Gideon en ik knik. "Zoals Gideon al zei we hebben elkaar nodig. En zonder Cloe zou ik nu nog zo'n irritante hockey BadBoy zijn waarvan niemand wist dat we vampiers waren. Cloe is de Alpha van ons roedel, de koning van de onderwereld. Dat is hoe ik het zie en daarom hou ik van haar." Zegt Rick en Cloe kijkt hem aan.
"Rick waarom zijn jouw ogen blauw en die van andere vampiers rood? De meeste vampiers hebben rode ogen toch?" Vraagt Zack en Rick knikt. "Mijn oude vriend Roy had rode ogen. Hij was de leider van onze vampieren clan maar al die vampiers zijn uitgeroeid. Het licht aan je verleden. Roy vermoord mensen voor bloed... ik doe dat niet." Legt Rick uit en Zack knikt.
We lopen verder en we komen bij een paar bomen aan. Zack loopt naar een boom toe om er tegen aan te staan. Ik ruik meteen bloed en ik zie een paar druppels op de boom. "Zack wacht!" Roep ik maar hij raakt de boom al aan. Z'n ogen vliegen open en hij hapt naar adem en hij krijgt roze ogen.
Zack begint te heigen en Cloe houd me tegen wanneer ik naar hem toe loop. "Wat doe je!?" Roep ik en ze kijkt me aan met een kalm gezicht. "Zack wat zag je?" Vraagt Cloe alsof ze precies weet wat dit was. Hij kijkt omhoog nog steeds met grote ogen en z'n lippen trillen.
"Ik zag hoe iemand vermoord werd."
#OudeTBITVquotes
JE LEEST
The Siroop ✔️
مصاص دماءIn deze bloedstollende spin-off van The BadBoy Is The Vampire 1,2,3,4&5 volg je het verhaal van de Siroop. Een oeroude onderwerelder met speciale krachten en speciale ogen. Taylor en Zack zijn 17 jaar wanneer ze bekrabt en gebeten word door mysteri...