POV Taylor.
Vandaag is een normale dag op school en ik en Zack proberen een beetje te leven tussen de mensen na een tijdje. Het was niet lang maar als je deze mensen allemaal weer ziet is het toch raar. Het is alsof je bent dood gegaan en in iemand anders bent herboren.Ik was dood... maar ik kwam weer tot leven als mezelf. Nou, niet als mezelf. Als een siroop net als Zack. De controle zit bij hem wel goed. We moeten gewoon niet boos worden en oppassen dat we niet te snel iets aanraken.
Ze zegt dat je pas wat ziet als je heel erg kalm en rustig bent. Dan pas zie je iets. Hopelijk zie ik ooit goeie herinneringen van iemand. Ik sta bij mijn kluisje zoals altijd om weer mijn boeken te pakken. En daar zie ik de grootste pestkop weer aankomen.
Gadver... ik durf z'n naam niet eens meer uit te spreken of er überhaupt aan denken maakt me al kotsmisselijk. "Hey Taylor... weer op school?" Vraagt hij en ik kijk hem boos aan. "Niet vandaag." Zeg ik en hij lacht. Vervolgens wil hij me vastgrijpen maar met een knip in mijn vingers bevriest hij.
Het is niet bevriezen als in koud maar als in hij staat dood stil. Ik dacht gewoon aan bevriezen en ineens staat hij stil. Ik knip in mijn vingers en er ontstaan roze vonken waardoor hij beweegt en ik adem uit. "Wat is dit? Ik weet niet wat voor freaks jullie zijn maar jullie zijn echt heksen of zo! Je hebt geluk dat ik nog niet dood wil." Zegt hij en vervolgens loopt hij weg.
Dan komt er een jongen aangelopen met z'n handen in z'n zakken en het haar opzij met gel. "Irritante jongen?" Vraagt hij en ik knik. "Nogal." Antwoord ik en de jongen glimlacht. "Wie ben je?" Vraagt hij en ik kijk hem aan. "Taylor... jij?" Vraag ik en hij kijkt eerst van links naar rechts voordat hij antwoord. "Mijn naam is Ruvik. Ik ben nieuw met een paar andere jongens van mijn groep." Zegt hij en ik knik langzaam.
"Je kan wel een zon gebruiken." Zeg ik voor de grap omdat hij zo bleek is. Hij lacht en vervolgens valt me iets vreemds op. Deze jongen heeft geen geur net zoals Rick. Ik heb ooit wel eens gehoord dat vampiers geen geur hebben. Zo kun je ze herkennen. Het is wel daglicht en de zon schijnt volop. Ik denk niet dat hij een vampier is of wel?
"Ja ik kom niet veel in de zon. Ik bedoel ik kan er natuurlijk wel in staan maar het irriteert me wel." Zegt hij zacht en vervolgens leid hij me naar buiten. Ik besluit met hem mee te lopen en ik gooi de deur open. Als eerste kijk ik even naar hem wat de zon voor hem als effect heeft.
Het doet Ruvik niks. Hij staat gewoon in de zon. Misschien had ik het mis en is er iets mis met mijn reukvermogen. Tot slot valt me iets op. Hij begint een blaar te krijgen op zijn hand maar ik doe alsof ik niks zie.
-------
Heeeeeyyy terug van kamp. Ik voel me zo slecht daarom heb ik gister avond geen hoofdstuk gepost. Ik ga ook niet werken vanavond ik ben gewoon helemaal dood. Ik moet nu gewoon even rust hebben. Even over de glitch! Ik schrijf nu even op mijn iPad en daar is de glitch niet. Nice toch? Ik vind het nooit zo heel leuk om op de iPad te schrijven omdat autocorrectie daar nooit lekker meehelpt. Vandaar! X
JE LEEST
The Siroop ✔️
VampireIn deze bloedstollende spin-off van The BadBoy Is The Vampire 1,2,3,4&5 volg je het verhaal van de Siroop. Een oeroude onderwerelder met speciale krachten en speciale ogen. Taylor en Zack zijn 17 jaar wanneer ze bekrabt en gebeten word door mysteri...