POV Taylor.
Vandaag is een normale schooldag. Juist op deze schooldag moet ik me raar voelen. Het is net als ongesteldheid maar dan raarder en dit was een voorbeeld maar dat was al duidelijk.Toen ik mijn kluisje dicht deed verscheen er meteen een deuk in en toen ik de deur naar de wc open deed brak het glas. Gelukkig zag niemand dat. Ik ben snel weggerend en ik had dat ook niet onder controle. Ik zoefde meteen vooruit zonder dat ik dat überhaupt wilde.
Ik zie Zack aan het einde van de gang en hij komt meteen naar me toe lopen. "Hey hoe gaat het tot nu toe?" Vraagt hij en we leunen een beetje tegen de kluisjes aan. "Tot nu toe valt het zijn van zo'n gigantisch gaaf wezen toch tegen. Alles gaat mis. Ik heb mijn kracht niet onder controle en als je kijkt naar mijn spierballen zijn dat net hang vellen en toch ben ik heel sterk." Zeg ik en Zack schiet in de lach.
"Ik viel de lucht wel aan toen ik wakker werd maar ik voel me goed nu. Ik bedoel ik heb nog niks gebroken of zo dus het gaat lekker met mij." Antwoord hij en ik kijk bedenkend naar de grond.
"Wat is er?" Vraagt hij en ik haal licht m'n schouders op. "Wat als we boos worden? Flippen we dan helemaal?" Vraag ik en nu haalt hij helemaal z'n schouders op. "Ik denk dat we dat pas kunnen uittesten in een wat rustigere ruimte." Stelt hij voor en ik knik.
Gelukkig hebben we beide een tussenuur dus er is echt helemaal niemand in de gangen. Wie ik wel aan zie komen is Scott. Ik had ook niet anders verwacht want zijn klas heeft ook een tussenuur.
Ik wijs licht naar hem waardoor Zack zich omdraait en Scott ziet. Hij kijkt snel terug naar mij. "Rustig blijven oké?" Vraagt hij heel zacht en ik knik met enige twijfels. Wat als die jongen me zo boos maakt wat ik ook werd toen ik nog een mens was?
"Zo zo zo... daar hebben we de irritante tweeling." Zegt Scott en hij leunt tegen de kluisjes. "Nou de enige die hier irritant is ben jij zoute slak." Zeg ik en hij komt meteen van de kluisjes af en loopt naar me toe.
Hij wil langs Zack heen lopen maar Zack duwt heel licht met z'n hand tegen Scott aan wat hij ook goed doet want als hij het hard doet licht Scott aan de andere kant van het gebouw. Niet dat dat een probleem voor mij is.
Scott word op de grond geduwd door een kleine schokgolf en ik zie al dat Zack boos word. "Hey rustig nou." Fluister ik en hij kijkt me boos aan. Hij heeft roze ogen en ik schud snel met m'n hoofd als teken dat hij ze aan heeft en hij kijkt snel naar beneden maar de woede is nog steeds niet onder controle.
Scott staat snel op en ineens verschijnt Cloe in vampier snelheid en ze staat zachter Zack zonder dat Scott zag dat de snelheid gebruikt werd. "Was ik niet duidelijk?" Vraagt ze en Scott heft z'n vuist alleen hij word snel achteruit getrokken door iemand die achter Scott staat.
Scott staat voor een tweede keer op en Rick staat voor hem. "Heb je de dame niet gehoord?" Vraagt hij boos en Scott spuugt in Rick z'n gezicht. Rick word boos maar heeft wel controle. Hij draait zich om naar mij, veegt de viezigheid van z'n gezicht, geeft een knipoog naar mij met een kleine lach, draait zich weer om naar Scott met z'n vuist in de lucht en gooit Scott naar de andere kant van de gangen waardoor hij z'n bewustzijn verliest.
JE LEEST
The Siroop ✔️
VampireIn deze bloedstollende spin-off van The BadBoy Is The Vampire 1,2,3,4&5 volg je het verhaal van de Siroop. Een oeroude onderwerelder met speciale krachten en speciale ogen. Taylor en Zack zijn 17 jaar wanneer ze bekrabt en gebeten word door mysteri...