Hoofdstuk 14

211 15 3
                                    

POV Zack.
Na dat Kéziah een tweede verzie van het boek wist te kopiëren gingen ze wat dingen bij elkaar zoeken. "Het lijkt me handig om de zwaarden hier te laten. Mensen vinden dat niet aantrekkelijk." Zegt Kéziah tegen Will die meteen knikt. Ze doen hun zwaarden af en geven ze aan Eva die ze meteen wegbrengt.

Ik zie dat Cloe even naar Kéziah loopt en hem even meetrekt. Is er een manier om ze af te luisteren? Ik heb ten slotte supergehoor toch? Ik focus me op hun stemmen en dan gebeurd het. Ik hoor niks anders meer behalve hun stemmen.

"Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Gabriel?" Vraagt Cloe en Kéziah haalt z'n schouders op. "Ik weet het niet. We hebben al een lange tijd niet meer echt gepraat en ik heb nooit tijd voor hem gehad. Ik ben constant bezig." Antwoord hij en Cloe zucht.

"Zoals jullie de laatste keer met elkaar omgingen vind ik dat jullie weer eens moeten praten. En hey kom op... jouw grootste wens was Gabriel onsterfelijk hebben om hem bij je te hebben en dat is nu ook zo." Zegt Cloe en Kéziah kijkt een beetje achterom.

"Die jaren geleden voelde ik wel weer een connectie tussen hem en mij... maar dat is weggezakt toen we hier bleven. Alles was weggezakt toen jij weg was. We hebben je gemist en ik had nooit die poort moeten sluiten." Zegt Kéziah en Cloe raakt z'n schouder aan.

"Het geeft niet Kez... we zijn nu bij elkaar en ik laat je voorlopig ook niet los. En de rest ook niet." Zegt ze en Kéziah lacht. "En hoe is het met mijn favoriete stinkhond?" Vraagt Kéziah en ik lach een beetje van binnen.

"Anne is naar mijn stad gekomen om me te bezoeken. Ze is natuurlijk veel ouder geworden en ze heeft nu een zoontje genaamd Steven en een man. Haar man en zoon zijn normaal. Anne gebruikt haar krachten bijna helemaal niet meer. Ze wil haar kind en man een normaal mogelijk leven bezorgen. Ze weten het wel." Legt Cloe uit en Kéziah rolt met z'n ogen.

"De Alpha van de stad die nu een oude theetante is geworden? Geen zorgen Cloe, die krijg ik wel weer uit haar vel. Zodra ze me ziet word het oorlog." Zegt Kéziah alsof hij stoer wil doen. "Kom op zeg watje jullie bekvechten alleen maar." Antwoord Cloe en ik grinnik waardoor Taylor me aantikt.

"Sta je ze nou af te luisteren?" Snauwt ze zachtjes en ik lach een beetje van haar reactie. "Sorry hoor." Antwoord ik lachend en ik besluit toch maar te stoppen met afluisteren. Kéziah en Gabriel hadden dus ooit iets maar dat is een beetje vergaan. Wat als ik het hem nou gewoon vraag?

Ik loop richting Gabriel die een beetje alleen staat met z'n handen in z'n broekzakken. "Hey Gabriel mag ik jou wat vragen?" Vraag ik en hij knikt. "Ja natuurlijk, altijd jongen." Zegt hij vriendelijk. "Hoe zit dat nou tussen jou en Kéziah precies?" Vraag ik.

-Sorry voor het late hoofdstuk. Ik heb het super druk maar hier is het😂-

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu